• صفحه خانگی
  • >
  • مارول
  • >
  • مرد عنکبوتی ۳: بازیگر شخصیت Daredevil فیلم‌برداری صحنه‌هایش را به اتمام رساند

مرد عنکبوتی ۳: بازیگر شخصیت Daredevil فیلم‌برداری صحنه‌هایش را به اتمام رساند

مرد عنکبوتی ۳: بازیگر شخصیت Daredevil فیلم‌برداری صحنه‌هایش را به اتمام رساند

در حالی که شایعات پیرامون فیلم مرد عنکبوتی ۳ و بازی چارلی کاکس برای تکرار نقش خود یعنی Daredevil کمی پیچیده شده بود، ComicBook.com فهمید که این بازیگر واقعا سر صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم مارول استودیو حاضر بوده است. انتظار می‌رود که کاکس کنار تام هالند به عنوان پیتر پارکر نقش مت مورداک را در این فیلم بازی کند، اگر چه هنوز مشخص نیست که آیا این همان نسخه از Daredevil خواهد بود که طرفداران از سریال Defenders در Netflix می‌شناسند و دوست دارند یا به نوعی کل مورلتی‌ورس ریبوت خواهد شد و شاهد مت مورداک جدیدی خواهیم بود. با توجه به حضور بندیکت کامبربچ به عنوان دکتر استرینج، این احتمال وجود دارد که دنیای سینمایی مارول در آینده تغییراتی اساسی‌ را در شخصیت Daredevil با بازی کاکس ایجاد کند.

ComicBook.com برای اولین بار در ماه دسامبر حضور کاکس در فیلم مرد عنکبوتی ۳ را در بخش پادکست Phase Zero جمعه‌ها فاش کرد و گزارشی را که در ابتدا توسط Murphy’s Multiverse در اوایل دسامبر ساخته شده بود را پیش برد البته سونی هنوز اظهار نظری نکرده است.

وقتی از کوین فایگی، رییس استودیو ماورل، خواسته شد تا شایعاتی را راجع به فیلم مرد عنکبوتی ۳ و چگونگی ورود مولتی‌ورس به جریان فیلم بیان کند، او تنها با بیان این که این فیلم بر اساس یک عنوان شناخته شده خواهد بود، آینده فیلم را تحریک آمیز کرد.

فایگی گفت:

بزرگترین سرنخ، دومین فیلم دکتر استرینج است. این بزرگترین سرنخی است که نشان می‌دهد Multiverse of Madness ما را به کجا می‌برد و اینکه ما چگونه در حال کشف آن هستیم. اینکه ما در مورد یک مرد عنکبوتی حرف می‌زنیم برای من ترکیبی از خیال و واقعیت است. من سال‌ها پیش روی فیلمی به نام مرد عنکبوتی ۳ به کارگردانی آقای سم ریمی کار کردم. بنابراین اگر بخواهیم به طور مختصر آن را مرد عنکبوتی ۳ بنامیم بد نیست. ما آن‌ را بازگشت به خانه ۳ می‌نامیم.

فایگی در مصاحبه‌ای جداگانه گفت که همه‌ی شخصیت‌های نتفلیکس در هیئت مدیره هستند یعنی واجد شرایط استفاده توسط استودیوی مارول هستند. اکنون، هنگامی که شرکت مادر استودیوی مارول یعنی دیزنی، فاکس و دارایی‌های آن‌ را خریداری کرد، مارول استودیو کنترل تقریبا کامل شخصیت‌های کمیکی مجموعه‌ی مارول را در دست دارد. زیرا شخصیت‌هایی مانند ایکس‌من که قبلا در مجموعه فیلم‌های فاکس بودند، اکنون به مارول آمدند. در حالی که سونی هنوز مالک فیلم‌های Spider-Man: Homecoming و Spider-Man: Far From Home است، استودیوی مارول با سونی همکاری کرده تا مرد عنکبوتی را وارد دنیای سینمایی مارول کند. به نظر می‌رسد آن طرفدارانی که امیدوارند تا کاکس را در فیلم های MCU ببینند، خصوصا در فیلمی با بازی مرد عنکبوتیِ تام هالند، آرزویشان برآورده می‌شود.

در آوریل سال ۲۰۲۰، آدام بارنهارت از ComicBook با کاکس صحبت کرد و در حال آماده سازی برای یک حزب دیده‌بان قرنطینه با مضمون Daredevil بود، در آن زمان، کاکس هرگونه مشارکت در فیلم مرد عنکبوتی ۳ را انکار کرد در حالی که نتفلیکس هنوز لایسنس شخصیت را در دست داشت.

کاکس در این‌باره گفت: «من این شایعات را نشنیده بودم، اما قطعا دردویلِ من نیست، من مشارکتی ندارم. اگر حقیقت داشته باشد با من نیست با یک بازیگر دیگر است.»

برای دنبال کردن آخرین اخبار کمیک همراه کافه کمیک باشید.

 

منبع: Comicbook

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. پینگ بک: احتمال حضور شخصیت Daredevil در سریال She-Hulk | کافه کمیک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.