گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته اول دی ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • هنری کویل هرگز قراردادی برای بازگشت به عنوان سوپرمن نداشت

بنا بر گزارش‌ها هنری کویل توافق نامه کتبی برای بازگشت به عنوان سوپرمن در پروژه‌های آینده استودیو دی‌سی را نداشت، بلکه فقط یک گفتگوی شفاهی انجام گرفته بود. پس از اصلاحات اساسی در مدیریت، کویل با جیمز گان و پیتر سافران که در حال حاضر مشغول تهیه نقشه راه DCU هستند، ملاقات کرد که در نتیجه آن مشخص شد هنری کویل در فیلم بعدی اختصاصی این شخصیت حضور ندارد.

  • جیمز گان قول داده که دی‌سی میان شخصیت‌های محبوب و ناشناخته تعادل ایجاد می‌کند

مدیرعامل جدید DC در توییتر به سوالات طرفداران برای پروژه‌های آینده دی‌سی پاسخ داد. یکی از کاربران توییتر از او پرسید آیا پروژه‌هایی با شخصیت‌های کمتر شناخته‌شده تولید خواهد شد یا تمام تمرکز بر روی ابرقهرمانان جاستیس لیگ است؛ گان در پاسخ قول بهترین‌های هر دو دنیا را داد. “ما به طور همزمان بر روی شناخته شده‌ترین و برخی از شخصیت‌های کمتر شناخته شده تمرکز خواهیم کرد.”

  • حضور کوتاه سوپرمن و واندر وومن در فیلم The Flash حذف شد

طبق گزارش هالیوود ریپورتر، کویل یک صحنه کوتاه برای فیلم فلش فیلمبرداری کرد اما منابع می‌گویند که این فیلم کوتاه، همراه با لحظه حضور گل گدوت در نقش زن شگفت انگیز از جریان فیلم حذف می‌شود زیرا در حال حاضر دی‌سی برنامه‌ای برای ادامه ساخت فیلم واندر وومن 3 و بازگشت هنری کویل در نقش سوپرمن ندارد.

Man of Steel | Netflix

  • فیلم Man of Steel 2 برینیک را به عنوان دشمن اصلی سوپرمن معرفی می‌کند

گزارش جدید حاکی از آن است که برینیک شرور اصلی فیلم مرد فولادی ۲ بود. بسیاری از طرفداران مشتاق بودند که هنری کویل را در این فیلم ببیند ولی متاسفانه این فیلم با بازی هنری لغو شده ولی اگر ساخته می‌شد، شاهد حضور برینیک به عنوان شرور اصلی فیلم بودیم.

  • دونالد گلاور به Spider-Verse می‌پیوندد

بازیگر و نوازنده مشهور دونالد گلاور در فیلمی جدید با محوریت یکی از شخصیت‌های منفی کمتر شناخته شده مرد عنکبوتی، هیپنو هاسلر (Hypno-Hustler) بازی خواهد کرد. این فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی شکل می‌گیرد اما هیچ جزئیاتی در مورد آن منتشر نشده است.

  • کریستین بیل از Thor 4 آماده ایفای نقشی غیر از گور، قصاب خدایان در دنیای مارول است

کریستین بیل، بازیگر فیلم Thor: Love and Thunder می‌گوید که دوست دارد نقشی غیر از گور را نیز تجربه کند. در مصاحبه‌ای با Entertainment Tonight از بیل پرسیده شد که نقش دیگری را در MCU بازی خواهد کرد یا خیر. بیل توضیح داد که داستان خوب، کارگردان خوب و شخصیت خوب باعث می‌شود که به حضور در نقش دیگری فکر کند. چنانچه نقش جالبی به او پیشنهاد شود، ممکن است دوباره او را در دنیای مارول ببینیم.

  • جیمز گان ادعا می‌کند حذف سوپرمن هنری کویل تصمیم خوبی برای دنیای دی‌سی است

جیمز گان، مدیرعامل استودیو دی سی، به اعتراض طرفداران در مورد کناره‌گیری هنری کویل از نقش سوپرمن پاسخ داد و گفت که این بهترین حرکت برای دنیای دی‌سی است. “یکی از چیزهایی که من و پیتر، زمانی که به عنوان رئیس استودیو دی سی مشغول به کار شدیم از آن آگاه بودیم، اقلیتی خاص از افراد آنلاین بود که می‌توانند خشمگین و نامهربان باشند. انتخاب‌های ما برای دنیای دی‌سی بر اساس آن چیزی است که ما معتقدیم برای داستان و برای شخصیت‌های DC که نزدیک به 85 سال از عمرشان می‌گذرد، بهترین گزینه است. شاید این انتخاب‌ها عالی باشند شاید نه، اما همه آن‌ها با در نظر گرفتن داستان گرفته شده‌اند. می‌دانستیم که دوره‌ای آشفتگی وجود خواهد داشت و گاهی اوقات مجبور می‌شویم انتخاب‌های دشواری داشته باشیم، به‌ویژه در پی ماهیت نا مشخص آنچه پیش روی ما قرار گرفته است اما این برای ما، در مقایسه با مشاغل‌مان در کمک به ایجاد آینده‌ای شگفت انگیز دی سی، اهمیت کمی دارد.”

  • بر اساس گزارش‌ها برادران وارنر ابتدا از کارگردان جوکر خواستند مدیریت استودیو دی‌سی را بر عهده گیرد

گزارش جدید حاکی از آن است که برادران وارنر دیسکاوری قبل از جیمز گان، تاد فیلیپس کارگردان جوکر را به عنوان رئیس جدید استودیو دی سی در نظر داشته است. به گزارش New York Post فیلیپس اولین انتخاب برادران وارنر برای ریاست استودیو دی‌سی بود که با نپذیرفتن این جایگاه، مدیریت به جیمز گان واگذار شد.

  • استوری برد استفاده نشده Thor 4 جین فاستر را در مقابل گالاکتوس قرار می‌دهد

آنتونی لی وین، هنرمند استوری‌برد استودیو مارول اخیراً مجموعه‌ای از Thor: Love and Thunder را در وب‌سایت رسمی خود به اشتراک گذاشته است. آثار هنری وین دارای صحنه‌های زیادی است که به فیلم پایانی راه یافتند اما تعدادی از آن‌ها هم موفق نشدند به فیلم پایانی راه پیدا کنند، از جمله موردی که در آن جین فاستر با گارگانتوس برخورد می‌کند.

Les Gardiens de la Galaxie 3 trompent sournoisement les fans sur qui est le  vrai méchant - Sird

  • Guardians of the Galaxy مورد انتظارترین فیلم سال 2023 است

در حالی که سال 2022 به پایان می‌رسد و تماشاگران مشتاقانه منتظر یک سال جدید از فیلم‌های پیش رو هستند، نظرسنجی اخیر در بین بیش از 5000 تماشاگر سینما، نشان می‌دهد که همه منتظر اکران Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند. در جایگاه دوم، دنباله انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse قرار دارد و در رتبه سوم به Ant-Man and the Wasp: Quantumania جای گرفته است.

  • بلک آدام از دنیای مورد نظر جیمز گان خارج شده اما ممکن است در پروژه‌های دیگر حضور داشته باشد

دواین جانسون بازیگر بلک ادام در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که این نقش در دنیای دی‌سی جیمز گان و پیتر سافران ظاهر نخواهد شد، هرچند این بدان معنا نیست که او در جای دیگری حضور پیدا نمی‌کند. این در حالی است که اولین فیلم بلک ادام به تازگی اکران شده و در حال حاضر اخرین قربانی حذف‌های جیمز گان و پیتر سافران، بلک ادام است.

  • بازیگر Zachary Levi شایعه ترک دی‌سی را رد کرد

فیلم Shazam! Fury of the Gods در سال 2023 اکران خواهد شد و افراد زیادی منتظر دیدن آن هستند اما برخی شایعات باعث شده ستاره این فیلم، در مورد آن‌ها صحبت کند. بازیگر Zachary Levi به ادعایی که مطرح شده بود، پاسخ داد که طبق آن خبر، او برای بازی در نقش Shazam فیلم‌های DC باز نخواهد گشت. طبق صحبت این بازیگر هر چیزی که در اینترنت نوشته شود را نباید باور کرد.

  • هیو جکمن داستان سفر در زمان Deadpool 3 را فاش کرد

هیو جکمن، ستاره Deadpool 3 بیان کرده بازگشت او به عنوان Logan در این فیلم شامل سفر در زمان خواهد بود. در طول حضور او در Sirius XM، این بازیگر فاش کرد که چگونه ولورین با وجود مرگ لوگان 2017، با ددپول برخورد می‌کند. طبق صحبت جکمن این اتفاق به دلیل دستگاه سفر در زمان دنیای مارول است که با کمک آن می‌توانند در زمان سفر کرده و به زمان دیگری بروند.

Spider-Man: Across the Spider-Verse': First Poster Arrives in this  Multiverse | Marvel

  • اولین پوستر Across the Spider-Verse شخصیت Spider-Punk و Scarlet Spider را معرفی می‌کند

اولین پوستر منتشر شده از Spider-Man: Across the Spider-Verse طرفداران مارول را با دو مرد عنکبوتی محبوب، اسکارلت اسپایدر و اسپایدر پانک اشنا می‌کند.

اخبار تلویزیونی

  • جزئیات فصل دوم Invincible در ژانویه 2023 اعلام خواهد شد

توییتی در اکانت Invincible به طرفداران اعلام کرده اطلاعیه‌ای در مورد فصل دوم سریال در ژانویه 2023 منتشر خواهد شد. ” این آخرین ماهی است که ما آپدیت فصل 2 را برای شما نخواهیم داشت” این حساب در 16 دسامبر توییت را منتشر کرد که نشان می‌دهد طرفداران جزئیات جدیدی در مورد فصل آینده را در ژانویه 2023 دریافت خواهند کرد.

  • فصل دوم Invincible برای انتشار در سال 2023 تایید شد

رئیس بخش تلویزیون در استودیو آمازون، Vernon Sanders، خبر انتشار فصل دوم را در مصاحبه‌ای با Collider تایید کرد. برای جزئیات بیشتر باید تا ژانویه 2023 منتظر ماند.

Loki Season 2: Tom Hiddleston is set to be back as 'this handsome fellow'

  • اولین نگاه به فصل 2 سریال لوکی

دیزنی پلاس یک تیزر 30 ثانیه‌ای را در توییتر به اشتراک گذاشته است که در آن به مرور پروژه‌های مورد انتظار سال 2023 می‌پردازد. در قسمتی از این تیزر قسمت‌هایی از فصل دوم سریال لوکی به تصویر کشیده شده که موبیوس را در کنار لوکی نشان می‌دهد.

اخبار کمیک

  • صنعت کمیک موضعی منفی در برابر استفاده از هنر هوش مصنوعی اتخاذ می‌کند

هنرمندان و ویراستارهای متعددی که در دنیای کتاب‌های مصور فعالیت دارند، علیه هنر تولید شده توسط هوش مصنوعی موضع منفی گرفته‌اند. طبق توییت Jon Moisan ” هیچ جایی برای تقلب در این صنعت وجود ندارد”. او در توییت‌ها بعدی خود نوشت که نگرانی اصلی او هنرمندانی هستند که ممکن است تصاویر هوش مصنوعی را به عنوان اثر اصلی خود به اشتراک بگذارند.

  • دی سی تایید می‌کند که نسخه‌ای از محفل جغدها در هر واقعیتی وجود دارد

اسپاون در کراس اوور جدید بتمن/اسپاون تأیید می‌کند که معادل‌های تقریبی محفل جغد شهر گاتهام در همه واقعیت‌ها وجود دارد. اسپاون در طول صحبت خود با بتمن بیان می‌کند که در همه واقعیت‌ها، یک محفل جغد وجود دارد که این دو را در مقابل هم قرار داده‌ است. «یک محفل در همه ابعاد وجود دارد».

Batman: The Court of Owls' Latest Recruit May Be Gotham's Greatest Tragedy

  • ممکن است محفل جغدها مسئول آفرینش بتمن باشد

بتمن/اسپاون اشاره‌ای کوتاه به این موضوع دارد که محفل جغد قتل والدین بتمن، مارتا و توماس وین را ترتیب داده است. این افشاگری زمانی اتفاق می‌افتد که بتمن در حال تحقیق در مورد کوچه محل جنایت، مکانی که والدینش در آن مرده‌اند، می‌باشد. او یکی از اعضای محفل جغد را در حالی ملاقات می‌کند که گردنبند مروارید مادرش را در دست دارد.

  • به نظر می‌رسد دنیای آمالگام مشترک دی سی و مارول باز می‌گردد

شماره اول Dark Crisis: Big Bang دو شخصیت Flash و Kid Flash را به تصویر می‌کشد که در چند جهان سفر می‌کنند. ورود بری به Earth-1996 به دنیای آمالگام مارول و دی سی اشاره دارد که در سال 1996 راه اندازی شده است.

  • دی‌سی رسما لیگ عدالت را منحل کرد

Justice League در پایان شماره 7 Dark Crisis on Infinite Earths اجازه می‌دهد نسل جدیدی از قهرمانان به طور موقت قدرت را در دست بگیرند. بتمن در پایان این شماره به نایت وینگ می‌گوید : “بعد از همه انچه ما از سر گذراندیم، تیم احساس کرد که به زمان نیاز داریم تا در مورد لیگ عدالت تجدید نظر کنیم. این گروه به چیزی بیشتر از اعضای جدید نیاز دارد. باید یک ماموریت جدید پیدا کند، یک میراث جدید.”

  • دی‌سی تایید کرد Infinite Earths برای مدتی باقی خواهند ماند

تمام فلش‌های DC (Barry Allen, Wally West, Wallace West, Jesse Quick, Avery Ho و Max Mercury) به هم می‌پیوندند تا از انرژی‌های Speed Force بهره برده و با کمک آن به دنبال “ترمیم اتصال بین مولتی ورس و زمین‌های بی‌نهایت” هستند. البته قدرت Speed Force به تنهایی برای انجام کار کافی نیست به همین دلیل از Doctor Light کمک می‌گیرند. موفقیت این گروه اثبات می‌کند که زمین‌های بی نهایت دی‌سی به راه خود در این دنیا ادامه خواهد داد.

DC Comics new Nightwing comic's pages connect to form single image - Polygon

  • بتمن موافق است که نایت وینگ مهم‌ترین ابرقهرمان دی سی محسوب می‌شود

بتمن در شماره هفتم Dark Crisis on Infinite Earths به نایت وینگ می‌گوید که فرد مناسبی برای بردن دنیای دی‌سی به اینده‌ای بهتر است. در پایان این قسمت بتمن اعلام می‌کند که لیگ عدالت برای مدتی استراحت خواهند کرد و اینده این دنیا به نایت وینگ بستگی دارد. او حرف‌های محبت امیزی به واندر بوی سابق زده و نشان می‌دهد که احترام زیادی برای او قائل است.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.