25 کمیک برتر دی سی | معرفی بهترین کمیک های دی سی

بهترین کمیک های دی سی

قبل از این‌که فیلم‌های هیجان انگیز و جذاب ابرقهرمانی مارول و دی سی از راه برسند طرفداران با کتاب‌های کمیک با داستان‌های جذابشان میخکوب می‌شدند. با کافه کمیک همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های دی سی بپردازیم.

داستان‌های هیجان انگیز و طراحی‌های چشم نواز بود که باعث میشد هواداران نتوانند کمیک‌های دی سی را زمین بگذارند.

1- شوالیه تاریکی بازمی‌گردد (1986) (THE DARK KNIGHT RETURNS)

شوالیه تاریکی بازمی‌گردد - بهترین کمیک های دی سی

شوالیه تاریکی بازمی‌گردد – بهترین کمیک های دی سی

این کمیک یکی از بهترین کمیک های دی سی بوده که در آن فرانک میلر (Frank Miller) داستانی شگفت انگیز در مورد بتمن ارائه می‌دهد. او یکی از بهترین قهرمانان دی سی است که شخصیتش طرفداران زیادی را جلب کرد و بر خلاف دیگر کمیک‌های بتمن در دوران مدرن، جنبه تاریک‌تر او در این داستان نشان داده شد.

جدا از داستان تاریک آن، تصاویرش این کمیک را برای خوانندگان جذاب‌تر و پرتعلیق‌تر کرده. اکثر مردم می‌گویند شوالیه تاریکی بازمی‌گردد یکی از بهترین‌ها در صنعت کتاب‌های مصور است.

2- سوپرمن آل استار (2005-2008) (ALL-STAR SUPERMAN)

سوپرمن آل استار از بهترین کمیک های دی سی

سوپرمن آل استار از بهترین کمیک های دی سی

اگر به یک داستان خوب سوپرمن علاقه دارید، این کمیک ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید. بسیاری از مردم این کمیک را دوست دارند زیرا گرانت موریسون (Grant Morrison) نویسنده آن، تصویر سوپرمن را به عنوان قهرمانی حفظ کرده است که همیشه کار درست را انتخاب می‌کند، حتی اگر به معنای قربانی کردن خوشبختی باشد.

طراح این کمیک فرانک کویتلی (Frank Quitely)، هر پنل را طوری ایجاد کرد که به دلیل صحنه‌های بسیار هیجان انگیز، خوانندگان را مجبور به ورق زدن و خواندن بیشتر این کمیک کند. بهترین چیز این است که برای درک این کتاب کمیک لازم نیست داستان سوپرمن دیگری را بخوانید، این کمیک به تنهایی کافی است.

3- انجیل کایوتی (1988) (THE COYOTE GOSPEL) از بهترین کمیک های دی سی

انجیل کایوتی از بهترین کمیک های دی سی

انجیل کایوتی از بهترین کمیک های دی سی

سری مرد حیوانی (Animal Man) از انجیل کایوتی اثر دیگری است که توسط گرانت موریسون نوشته شده. این یک کمیک جالب است که شما را مجبور می‌کند به احتمالات بی‌نهایت فکر کنید زیرا باعث می‌شود در مورد آن‌چه واقعی است و نیست فکر کنید.

این مجموعه در بهترین زمان‌های تاریخ کمیک‌بوک نوشته شد، زمانی که دنیای دی‌سی شروع به خلق داستان‌هایی با لحن‌های بالغانه برای خوانندگان بزرگسال خود کرد. مرد حیوانی در مقایسه با سایر کمیک‌های ابرقهرمانی، «داستان غیرمعمول‌تری» دارد.

4- جنگ سپاه سینسترو (2007-2008) (THE SINESTRO CORPS WAR)

جنگ سپاه سینسترو

جنگ سپاه سینسترو

افرادی که به دنبال یک جنگ کیهانی کهکشانی با صحنه‌های نفس گیر هستند باید این کمیک نویسنده معروف جف جانز (Geoff Johns) را بخوانند. این یکی از بهترین کمیک‌های دی سی بوده که در آن نویسنده داستان را با موضوع و شخصیت‌های غنی و کامل خلق کرده است.

تصاویر بصری جنگ سپاه سینسترو هیجان‌انگیز و تاثیرگذار هستند و می‌توانند به خوانندگان کمک کنند تا هر قسمت از داستان را درک کنند. اگرچه این کتاب مصور می‌تواند به تنهایی خوانده شود، اما برخی از قسمت‌ها نیز با داستان‌های دیگر نوشته جف جانز در ارتباط هستند.

5- گرین اَرو: شکارچیان کمان بلند (1987) (GREEN ARROW: THE LONGBOW HUNTERS)

گرین اَرو شکارچیان کمان بلند

گرین اَرو شکارچیان کمان بلند

این یک کتاب کمیک شامل چهار مینی سری است که توسط مایک گرل (Mike Grell) تحت داستان‌های دی سی نوشته شده. او این کمیک را زمانی نوشت که دی سی رو به تیرگی می‌رفت و کتاب‌های کمیک با موضوعات و محتوای بالغانه تولید می‌کرد.

همچنین این یکی از کمیک‌های دی سی است که موقعیت‌های واقعی مانند جنایات خیابانی و حتی تیراندازی را به تصویر می‌کشد! مایک گرل مطمئناً در نوشتن و به تصویر کشیدن همه چیز در این داستان کار بزرگی انجام داده است. اگر شما یکی از طرفداران جدید گرین اَرو هستید، باید این کمیک قابل توجه را بخوانید تا داستان شخصیت‌ها را عمیق‌تر درک کنید.

6- لیگ عدالت: زمین ۲ (JLA: EARTH 2) (2000)

بهترین کمیک های دی سی لیگ عدالت: زمین ۲

بهترین کمیک های دی سی لیگ عدالت: زمین ۲

کسی که عاشق کتاب‌های کمیک نویسنده گرانت موریسون (مانند مرد حیوانی) است، مطمئناً لیگ عدالت: زمین 2 را به دلیل داستان درخشان، شخصیت‌های عالی و تصاویر شگفت انگیز آن دوست خواهد داشت.

این داستان از شخصیت‌های نمادین لیگ عدالت مانند سوپرمن، بتمن، فلش (بری آلن) و حتی زن شگفت‌انگیز تشکیل شده است. این کمیک یکی از آثار شناخته شده در دنیای دی سی است و نبرد بین قهرمانان لیگ عدالت و گروه جنایت (که در واقع لیگ عدالتی شرور هستند) از یک جهان موازی را نشان می‌دهد.

7- بتمن: سال اول (1987) (BATMAN: YEAR ONE)

بتمن: سال اول

بتمن: سال اول

 

پس از خواندن شوالیه تاریکی بازمی‌گردد اگر از طرفداران پر و پا قرص بتمن شده‌اید باید بدانید که او چگونه در شهر گاتهام سرگردان شد تا به ماموریت خود در مبارزه با شیطان و فساد ادامه دهد. در این داستان، او برای پایان دادن به فساد نیروی پلیس در شهر گاتهام، تلاش به همکاری با چند نفر از افراد مورد اعتماد مانند ستوان جیمز گوردون می‌کند.

این داستان همچنین شامل صحنه‌ای است که بروس وین با زن گربه‌ای روبرو می‌شود. برای همه کسانی که از طرفداران پرشور دنیای دی سی هستند، این کمیک باید مطالعه شود!

8- چه اتفاقی برای مرد فردا افتاد؟ (1986) (WHATEVER HAPPENED?TO THE MAN OF TOMORROW)

چه اتفاقی برای مرد فردا افتاد؟

چه اتفاقی برای مرد فردا افتاد؟

این داستان یک شاهکار شگفت‌انگیز دیگر از آلن مور (Alan Moore) درباره سوپرمن است که در آن تمام آسیب‌پذیری‌ها و معایب او را آشکار می‌کند. این کمیک همراه با تغییر شخصیت‌ها در کمیک‌های DC در رابطه با بحران در زمین‌های بی‌نهایت (Crisis on Infinite Earths) منتشر شد.

پایان این کمیک کاملاً بحث برانگیز است و مطمئناً شما را به فکر فرو خواهد برد. سوپرمن یکی از قهرمانان دی سی است که گاهی اوقات ممکن است خودخواه باشد، اما در نهایت تصمیم می‌گیرد هم خودش و هم آینده را نجات دهد.

9- لیگ عدالت: برج بابل (2000) (JLA: TOWER OF BABEL) 

بهترین کمیک های دی سی

بهترین کمیک های دی سی

این کتاب مصور یکی دیگر از داستان‌های عالی است که توسط مارک وید (Mark Waid) در سری لیگ عدالت نوشته شده است. این داستان روایت می‌کند که چگونه بتمن به تیم خودش خیانت کرده.

این کمیک یک داستان هیجان انگیز دارد زیرا لیگ عدالت با دشمنانی روبرو شدند که کاملاً از آسیب پذیری‌ها و نقاط ضعف این قهرمانان آگاه بودند. بزرگترین دشمن بتمن فایل‌های فوق محرمانه‌ای را در مورد کل تیم ابرقهرمانی به دست آورد و امنیت همه را به خطر انداخت.

مارک وید همیشه داستان‌هایی در مورد دنیای دی سی می‌نوشت که هیجان‌انگیز بوده و طراحی‌های جذابی داشته. برای همین هم خوانندگان داستان‌های او همیشه تحت تاثیر نبوغ او قرار می‌گرفتند.

10- سوپرمن برای تمام فصول (1998) (SUPERMAN FOR ALL SEASONS)

سوپرمن برای تمام فصول

گروه قدرتمند جف لوب (Jeph Loep) و تیم سیل (Tim Sale) سوپرمن برای تمام فصول را خلق کردند. هر دوی آن‌ها روی داستانی کار کردند که همه بدون توجه به سنشان می‌توانند بخوانند. داستان‌های گرم و هیجان‌انگیز آن همیشه خوانندگان را درگیر می‌کرد و تصاویرش واقعاً در نوع خود بی‌نظیر هستند.

این داستان خاص در مورد کلارک کنت (Clark Kent) و چگونگی شروع به کشف ابرقدرت‌های خود است. سوپرمن در این داستان ماجراهای خود را در بهار، تابستان، پاییز و حتی در زمستان انجام می‌دهد. با این حال توجه داشته باشید که طرح داستان ساختار متفاوتی دارد و چهار زاویه دید دارد، بنابراین ممکن است دنبال کردن آن برای برخی از خوانندگان مشکل باشد.

11- جامعه عدالت آمریکا: عصر طلایی (1993-1994) (JSA: THE GOLDEN AGE)

جامعه عدالت آمریکا: عصر طلایی

جامعه عدالت آمریکا: عصر طلایی

جامعه عدالت آمریکا: عصر طلایی یکی از کتاب‌های مصور برجسته دی سی اثر جیمز رابینسون (James Robinson) است. این مجموعه داستان جنگ جهانی دوم با قهرمانان عصر طلایی جامعه عدالت است که به طور مداوم در حال مبارزه با شر در جهان هستند.

این یکی از کمیک‌های دی سی است که به دلیل شخصیت‌های جدیدی که در خط داستانی گنجانده شده، مورد تحسین خوانندگان خود قرار گرفته است. نویسنده آن در مورد ابرقدرت‌های هر قهرمان بسیار آگاه است که داستان را مختصرتر و کاملاً جذاب می‌کند.

12- خدایان جدید اثر جک کربی (1971) (JACK KIRBY’S NEW GODS)

خدایان جدید اثر جک کربی

خدایان جدید اثر جک کربی

لیست بهترین کمیک های دی سی بدون اثری نوشته جک کربی و تصویرگری الکس راس (Alex Ross) کامل نمی‌شود. خدایان جدید به دنیای دی سی شخصیت‌های جدیدی در دنیایی جدید می‌دهد که با تمام سری‌های دیگر این مجموعه بسیار متفاوت است.

محل این داستان تحت فرمان خدایان با قدرت‌های فراطبیعی است که در دراز مدت برای خوانندگان خود شادی و هیجان زیادی به همراه خواهد داشت. او این کتاب کمیک را با صحنه‌های بصری و اکشن پر کرده است که با ورق زدن هر صفحه تخیل همه را تحریک می‌کند.

13- بتمن: هالووین طولانی (1996-1997) (BATMAN: THE LONG HALLOWEEN)

بتمن: هالووین طولانی

بتمن: هالووین طولانی

جف لوب و تیم سیل سیزده شماره درباره نحوه برخورد بتمن با مشکلات در گاتهام نوشتند که نتیجه آن کمیک بتمن: هالووین طولانی شد. آن‌ها می‌گویند که این کتاب کمیک یکی از بهترین کتاب‌های رازآلود در دنیای دی سی است زیرا داستان‌ها و پیچش‌های هیجان انگیزی دارد.

تیم سیل همچنین در خلق صحنه‌های هیجان انگیزی که مردم را وادار می‌کند کتاب را رها نکنند و زمین نگذارند، مشارکت داشته است. او سبک هنری چشم‌گیری دارد که دقیقاً با آن‌چه داستان آن نیاز دارد مطابقت دارد.

14- موجود باتلاقی: درس آناتومی (1984) (SWAMP THING: THE ANATOMY LESSON)

موجود باتلاقی: درس آناتومی

موجود باتلاقی: درس آناتومی

 

این کتاب کمیک از نویسنده معروف آلن مور است. در این داستان، قهرمان با خون آشام‌ها و فرقه‌های زیر آبی مبارزه می‌کند تا آن‌ها را از خراب کردن بهشت باز دارد. نویسنده به خاطر نوشتن داستان‌هایی در مورد هیولاها که باعث ایجاد احساسات تعلیقی برای خوانندگانی می‌شود که به دنبال داستان‌های جالب هستند، مشهور است.

این داستان نحوه برخورد قهرمان داستان با انسانیت و روابطش را نشان می‌دهد. این کتاب همچنین یک کمیک دی سی است که جنسیت و نژاد را مورد بحث قرار می‌دهد که آن را حتی بحث برانگیزتر نیز می‌کند.

15- برای مردی که همه چیز دارد (1985) (FOR THE MAN WHO HAS EVERYTHING)

برای مردی که همه چیز دارد

برای مردی که همه چیز دارد

این یکی دیگر از شاهکارهای آلن مور در دهه ۸۰ میلادی است که قهرمانان لیگ عدالت یعنی سوپرمن، بتمن، رابین و واندروومن همگی در آن حضور دارند. این کمیک می‌تواند قلب شما را تحت تأثیر قرار دهد زیرا تمام دردی را که سوپرمن آل استار از زمانی که قهرمان شده است را نشان می‌دهد.

دیو گیبونز (Dave Gibbons)، تصویرگر این کمیک توانسته است خط داستانی که مور نوشته شده را زنده کند. او با هر تصویری که می‌ساخت، می‌توانست احساسات و شخصیت کاراکتر‌ها را به دیگران منتقل کند.

16- بحران هویت (2004) (IDENTITY CRISIS)

بحران هویت

بحران هویت

اگر در خواندن کمیک‌های دی سی تازه کار هستید، باید با بحران هویت اثر براد ملتزر (Brad Meltzer) شروع کنید. این کمیک برای افرادی نوشته شده است که با صنعت کمیک آشنایی ندارند.

این داستان حول محور قتل یکی از اعضای خانواده است. این امر همچنین باعث شد شخصیت‌ها متوجه شوند که آن‌ها نیز آسیب پذیری دارند. این به همه یادآوری می‌کند که حتی افرادی که ما برای مدت طولانی شناخته‌ایم، مجبورند تصمیم‌های اشتباه بگیرند و همه را در معرض خطر قرار دهند.

17- بحران در زمین‌های بی نهایت (1985-1986) (CRISIS ON INFINITE EARTHS)

بحران در زمین‌های بی‌نهایت مجموعه‌ای است که در دوران طلایی و عصر نقره ای صنعت کمیک محبوبیت پیدا کرد. این سری از یک مجموعه دوازده شماره‌ای تشکیل شده است که طرفداران از دی سی به عنوان قبل و بعد از بحران یاد می‌کنند.

شخصیت‌های زیادی در بحران در زمین‌های بی‌نهایت مردند و برخی از آن‌ها به دلیل نابودی جهان موازی از خاطرات مردم پاک شدند. به دلیل این بحران، بسیاری از شخصیت‌های داستان‌های دی‌ سی تغییر کرده و بازنویسی شدند.

18- پرندگان برفی پرواز نمی‌کنند (1971) (SNOWBIRDS DON’T FLY)

پرندگان برفی پرواز نمی‌کنند

پرندگان برفی پرواز نمی‌کنند

 

پرندگان برفی پرواز نمی‌کنند داستانی از دنیس اونیل (Dennis O’Neal) و هنرمند نیل آدامز (Neal Adams) است. این کمیک کراس اور گرین لنترن و گرین ارو است و همه چیز با اولیور کوئین شروع می‌شود.

شخصیت‌ها با مسائل اجتماعی متعددی مانند جنگ با مواد مخدر روبرو هستند؛ این خط داستانی در کمیک‌های دی سی بسیار محبوب است. داستان و تصاویر آن‌قدر واقع گرایانه بودند که می‌توانستند احساسات خوانندگان را تحریک کنند. یکی از نویسندگان نیز از تجربه خود در یک مرکز توانبخشی برای نوشتن این داستان استفاده کرد که باعث می‌شود خط داستانی در دل همه جا باز کند.

19- مرد فولادین (1986) (THE MAN OF STEEL)

مرد فولادین

مرد فولادین

سوپرمن آل استار به دلیل جنایاتی که حل کرد و کمکی که بیش از ۸۰ سال به مردم کرد، تأثیر زیادی در فرهنگ جامعه ایجاد کرد. مارو وولفمن (Marv Wolfman) و جری اوردوی (Jerry Ordway) شخصیت او را ارتقا دادند که بعدها به فیلمی تبدیل شد که در سراسر جهان پرطرفدار شد.

مرد فولادین نسخه قرن بیست و یکمی از سوپرمن است که میراث عمیقی در صنعت کمیک به جا گذاشت. جای تعجب نیست که یکی از کتاب‌های کمیک و فیلم‌های معروف این مجموعه است!

20- آسایشگاه آرکام: خانه ای جدی در زمین جدی (1989) (ARKHAM ASYLUM: A SERIOUS HOUSE ON SERIOUS EARTH)

آسایشگاه آرکام: خانه ای جدی در زمین جدی

آسایشگاه آرکام: خانه ای جدی در زمین جدی

 

این داستان کمیک قطعه دیگری از کارنامه نویسنده سرشناس گرانت موریسون است. بتمن به درخواست کمیسر گوردون به آسایشگاه آرکام می‌رود و با بیمارانی روبرو شود که اگر طبق دستور آن‌ها همکاری نکند، همه کارکنان را به قتل می‌رسانند.

این کتاب کمیک در مقایسه با دیگر داستان‌های بتمن حال و هوای متفاوتی دارد. سبک فونت کتاب نیز تفاوت‌هایی دارد که به شما امکان می‌دهد آن‌چه را که می‌خوانید بشنوید.

21- شوخی کشنده (1988) (THE KILLING JOKE)

شوخی کشنده

شوخی کشنده

 

این داستان حول موضوعات بسیاری از جمله کمدی، تراژدی، خشونت و جنون می‌چرخد. آلن مور، یکی از نویسندگان مشهور دنیای دی سی شخصیتی را خلق کرد که باعث آسیب دیدن کمیسر گوردون، دخترش باربارا و قناری سیاه می‌شود. با این حال، گوردون نمی‌نشیند و اجازه نمی‌دهد این اتفاق بیفتد، بنابراین او بتمن را برای کمک صدا می‌کند.

شوالیه تاریکی حتی به این فکر افتاد که از جوکر التماس کند از کارش دست بردارد. با این حال او از انجام این کار خودداری کرد زیرا تا آن زمان دیگر خیلی دیر شده بود. آن‌ها می‌گویند که این داستان ریشه جوکرها را نشان می‌دهد.

22- تایتان‌های نوجوان: قرارداد یهودا (1984) (TEEN TITANS: THE JUDAS CONTRACT)

تایتان‌های نوجوان قرارداد یهودا

تایتان‌های نوجوان قرارداد یهودا

تایتان‌های نوجوان ساخته جرج پرز (George Perez) متشکل از نوجوانانی است که با دث استروک (Deathstroke) و برادر خونی (Brother Blood) مبارزه خواهند کرد. این امر برای شخصیت‌ها چالش برانگیزتر می‌شود زیرا آن‌ها همچنین باید با مشکلات شخصی مربوط به دیک گریسون (Dick Grayson) و والی وست (Wally West) دست و پنجه نرم کنند.

جرج پرز، تصویرگر تایتان‌های نوجوان جدید به طور موثر تصاویری را خلق کرده است که مردم می‌توانند احساسات شخصیت‌ها را حس کنند. این موضوع هر زمان که صفحه را ورق می‌زنند به همه احساس هیجان و تعلیق می‌دهد.

23- مرز جدید (2003-2004) (THE NEW FRONTIER)

داروین کوک (Darwin Cooke) زمان وقوع این داستان را در دهه ۵۰ میلادی گذاشته و آن را یکی از بهترین و جالب‌ترین کمیک‌های دی سی در این صنعت کرده است. او مسئول پل زدن بین عصر طلایی و عصر نقره‌ای لیگ عدالت است.

ابرقهرمانان لیگ عدالت یعنی سوپرمن، بتمن و واندروومن به مبارزه برای ساختن یک جامعه عدالت خواه ادامه دادند. بری آلن نیز (فلش) در حفاظت از شهر شرکت کرد. سبک هنری آن با کل داستان مطابقت دارد و ظاهر آن‌ها در کمیک، شخصیت‌های آن‌ها را به خوبی به تصویر می‌کشد.

24- کینگدام کام (KINGDOM COME) (1996)

کینگدام کام اثر مارک وید داستانی در دنیای مدرن دی سی است که او را قادر می‌سازد تا با نویسندگان کمیک تمام دوران در این زمینه همراه شود. این کمیک همچنین به موضوعات متعددی مانند مذهب، طبقه و نژاد می‌پردازد.

خط داستانی این کمیک درگیری بین لیگ عدالت و لژیون دووم در بازپس گیری کنترل در جهان را نشان می‌دهد. نویسندگان با ساختن نقش‌های معاصر و دادن نبردهای بی‌پایان به آن‌ها شخصیت‌های آن‌ها را زیر سوال بردند.

25- سوپرمن: فرزند سرخ (2003) (SUPERMAN: RED SON) یکی از بهترین کمیک های دی سی

سوپرمن: فرزند سرخ یکی از بهترین کمیک های دی سی

سوپرمن: فرزند سرخ یکی از بهترین کمیک های دی سی

مارک میلار (Mark Millar) یکی از نویسندگان دی سی، سوپرمن: فرزند سرخ را نوشته است. این کمیک نشان می‌دهد اگر سفینه‌ای که حامل سوپرمن بود به جای فرود در آمریکا، در شوروی فرود می‌آمد چه اتفاقی می‌افتاد.

علاوه بر این، مسائل اجتماعی‌ای وجود دارد که سوپرمن باید در طول مسیر از آن‌ها عبور کند. سوسیالیسم و ​​دموکراسی در توطئه‌های مختلفی که اتفاق افتاده است حضور دارند. فرزند سرخ همچنین قهرمانان دیگری مانند بتمن و گرین لنترن‌ها را درگیر می‌کند.

سوالات متداول کمیک‌های دی سی

  • بهترین کمیک های دی سی برای شروع چیست؟

بهترین کمیک دی سی برای شروع، شوالیه تاریکی بازمی‌گردد است. فرانک میلر آن را برای خوانندگان بسیار جذاب و هیجان انگیز ساخته است. علاوه بر این، این کمیک چشمان شما را به روی خشونت و سایر مسائل اجتماعی باز می‌کند. بتمن به این موارد با پیچیدگی و انسجام پرداخته است، که باعث می‌شود خوانندگان هر بار که صفحات را ورق می‌زنند هیجان زده شوند.

  • خواندن تمام کمیک‌های DC چقدر طول می‌کشد؟

برای خواندن ۵۱۴۳۶ کمیک دی سی باید ۱۴ ساعت به مدت ۱۱۲۵ روز یا ۳.۳۵ سال وقت بگذارید. این نشریه هزاران کمیک موجود در بازار را تولید کرده است. این داستان‌ها جذاب هستند که طرفداران مشتاق زمان، پول و انرژی خود را برای خرید و خواندن کمیک‌های عالی در بازار سرمایه‌گذاری می‌کنند.

  • محبوب ترین ابرقهرمان کمیک دی سی کیست؟

محبوب ترین ابرقهرمان در کمیک‌های دی سی بتمن است. در این موضوع شکی نیست زیرا کمیک‌های او نشان می‌دهد که او با وجود چالش‌هایی که در داستان‌هایش با آن روبه‌رو بود، از دوران طلایی تا عصر نقره‌ای چقدر از نظر اخلاقی پیچیده است. او در کنار سوپرمن و رابین هود یکی از قهرمانان نمادین دی سی در صنعت کمیک است.

منبع: Toynk

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

25 کمیک برتر دی سی | معرفی بهترین کمیک های دی سی
  • نام: دی سی یا .Detective Comics, Inc
  • سال تاسیس: 1934
  • موسس: مالکوم ویلر-نیکلسون
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • حوزه فعالیت: نشر و تولید کتاب‌های مصور
  • درآمد: طبق گزارشات در سال ۲۰۲۰، ۱/۲۸ میلیارد دلار