معرفی و رتبه‌بندی اعضای خانواده بتمن براساس قدرت مبارزه

رتبه‌بندی خانواده ی بت من، به ترتیب قدرت مبارزه

خانوانده خفاشی بتمن، بهترین جنگاورهای تن به تن دنیای دی سی را دارند مانند رابین. با این حال بعضی از اعضای این خانواده از بقیه قوی­ترند. در ادامه ده مورد تا از قوی ترین اعضای خانواده بت را معرفی خواهیم کرد.

خانواده بت یکی از چالش انگیزترین و بی باک ترین‌های تاریخ کتاب­‌های کمیک هستند. اعضای این خانواده پا به پای خود شوالیه تاریکی پیش رفته و بزرگ شده­‌اند. با این حال همه آن‌ها نمی­‌توانند در یک نبرد یک به یک با خود بتمن، او را شکست دهند.

شوالیه­ ی شنل پوش ما، با توانمندی که در هنرهای رزمی دارد، بقیه اعضا خانواده ی خفاشی را پشت سر می­‌گذارد و از آن­‌ها بالاتر می­‌رود اما چه کسی در رده دوم بعد از او قرار می­‌گیرد؟

10. علامت (The Signal)

اعضای خانواده بت

اعضای خانواده بت

 

دوک توماس یکی از کم طرفدارترین قهرمانان سری بتمن است. عموما طرفداران او را بی‌­خاصیت و آزاردهنده می‌­شناسند. حتی نیروهای ماوراییش هم باعث می­‌شود اضافی به چشم بیاید. در جنگ با اینکه قدرت‌های ابر انسانی دارد و می­‌تواند به کمک آن­‌ها خوب عمل کند، بی­‌تجربگیش کار دستش می­دهد. با اینکه توسط همه رابین‌­های پیش از خود و خود بتمن تعلیم دیده اما در دنیای مبارزه با جنایت هنوز خام و ناشی است و نسبت به بقیه اعضا خانواده بت ضعیف است.

9. بت وینگ (Batwing)

بت وینگ

بت وینگ

 

بت وینگ دوم، لوکاس فاکس، عضو ارزشمندی در خانواده رو به گسترش بت­ها است. با این حال هنور فرصت آن را نداشته است که خودی نشان دهد و همیشه در پشت صحنه داستان­‌ها قرار داشته است. به عنوان یک بکسور، لوک توانمندی‌­ها و تعالیم گوناگونی پیش از تعلیم زیر نظر بتمن داشته است. مثل تمام اعضای خانواده بت لوک هم در هنرهای رزمی حرفه ای عمل کردهو بخاطر نکات مثبتی که لباس مخصوصش دارد، می‌­تواند در هر مبارزه‌­ای خوب عمل کند؛ با این حال هنوز نتوانسته به پای بقیه اعضای خانواده برسد. امیدواریم با ادامه داستان­هایش چهره‌ای بهتر به طرفداران نشان داده شود.

8. بت گرل (Batgirl)

بت گرل

بت گرل

 

عده ­کمی از خانواده بت مثل باربارا گردون پیش داستان جالب و الهام بخشی داشته‌اند. با اینکه زیر نظر شوالیه­‌ تاریکی تعلیم ندیده اما پیشینه­‌ غنی در مبارزه با جنایت داشته و زیر نظر ریچارد درگون هنر رزمی کنگ فو را تعلیم دیده است.

پیش از تبدیل شدن به بت گرل، باربارا جودو، کنگ فو، اسکریما، و کاراته آموخته است. به گفته خود شخصیت، او از شش سالگی تحت تعلیم بوده و یک ستاره ورزشی به تمام معناست. در طول داستان­‌های بتمن، بت گرل­‌های زیادی بوده‌­اند اما باربارا همیشه بهترینشان خواهد ماند.

7. بت وومن (Batwoman)

بعد از ناپدید شدن بتمن در بحران نهایی، کیت کین به عنوان بت وومن، نگهبان گاتهام شد. در طول حضور کیت در دی سی، هم تجلیل­هایی از او شده و هم تحت نقدهای جدی از طرف مخاطبین و طرفداران قرار گرفت. به عنوان یک ژیمناست و تعلیم دیده هنرهای رزمی، کیت یک اسلحه انسانی به حساب می‌­آید. او آموزش­هایی را از نیروی دریایی و خدمات هوایی ویژه دریافت کرد و در چندین رشته نظامی مهارت یافت. او حتی تحت نظر شخصیت منفی شدو (Shado) هم آموزش دیده و مهارت­‌های بیشتری را به کارنامه چشمگیر خود اضافه کرده است.

6. رابین قرمز (Red Robin)

رابین قرمز

رابین قرمز

 

تیم دریک، سومین رابین و معروف ترینشان است. هرچند دیک اولین رابین باشد و جیسون کمتر شناخته شدنشان، اما تیم بهتر از همه برای این نقش مناسب بوده است. او از بتمن و لیدی شیوا آموزش دید و به یکی از با استعدادترین مبارزان خانواده خفاش تبدیل شد.

تیم که تاکتیک‌های خاموش را نسبت به رویارویی مستقیم ترجیح می‌دهد، یک رقیب بی­ مثال شمرده می­‌شود. روش‌های مبارزه­‌اش او را منحصر به فرد می­‌کند، مخصوصاً بین سایر شاگردهای بتمن. ملاحظه­ گری­‌های تیم، باعث می‌شود در نبردهایش خوددار باشد که در نهایت او را تضعیف می‌­کند.

5. دیمین وین (Damian Wayne)

دامیان یکی از متفاوت­‌ترین شخصیت ‌های خانواده خفاش است. او اغلب به ‌عنوان یک دلقک متکبر و نفرت‌انگیز شناخته می‌شود که فاقد هرگونه نظم، وفاداری یا تعهد است، که ویژگی های بارز هر یک از اعضای خانواده خفاش است. او یکی از معدود متحدان بتمن است که از حد خود عبور کردهو مخالفان خود را به قتل رسانده است، که بیشتر به دلیل تربیت او و تأثیر مادرش، تالیا الغول قاتل بوده است.

با اینحال محبوبیت او ربطی به مهارت­‌های جنگی و این موضوع که تحت نظر رأس الغول آموزش دیده، ندارد. حتی خود بتمن معتقد است که دامیان یکی از خطرناک‌ترین افراد در جهان است. دامیان همچنین فاقد کد اخلاقی است، به این معنی که او مایل به انجام کارهایی است که سایر اعضای خانواده خفاش هرگز جرات انجام آن را ندارند.

4. کت وومن (Catwoman)

کت وومن

کت وومن

 

معشوقه ­ی گاه و بی­گاهی بتمن، جایگاه ویژه­‌ای برای خودش در خانواده بت دست و پا کرده است. از جایی که همدستان کت­ وومن دائم تغییر می­‌کنند، همیشه اهدافش با بتمن همراستا نیست؛ با این حال شخصیت ضد قهرمانیش، او را یک همراه همیشگی برای بتمن می‌­کند.

کت وومن یک مبارز خیابانی استثنایی و استاد رزمی­‌کار است. جسم قوی و انعطاف گربه مانندش او را یک رقیب غیر قابل پیش بینی می­‌کند. در برخی از داستان­‌های غیرعادی‌تر، او حتی می‌تواند گربه‌­ها را که اغلب در جنگ به کمک او می ‌آیند، آموزش داده یا کنترل کند.

3. رد هود (Red Hood)

کم آوازه ترین شخصیت بتمن به راحتی می­‌تواند جیسون تاد باشد. طرفداران عموماً از اول (از دوران تصدیش به عنوان رابین که در نهایت هم  منجر به مرگ او در طول داستان جنجالی A Death in the Family شد) از او بدشان می‌امد. این شخصیت بعداً در داستان تحسین شده Under the Red Hood به عنوان یک ضدقهرمان رد هود بازگشت.

بخاطر تهاجمی و توقف ناپذیر بودنش حتی در حالت کاملا انسانی، رد هود یک چالش ترسناک است. رد هود وحشی و بی امان است تا انتها می­‌جنگد و تمام تلاشش را برای پیروزی یه کار می‌­گیرد.

2. نایتوینگ (Nightwing)

Nightwing

Nightwing

 

به عنوان اولین دستیار بتمن، دیک گریسون با تجربه­ ترین عضو خانواده خفاش بجز بروس است. به عنوان نایت وینگ، او با چندین شخصیت منفی خارج از شهر گاتهام مبارزه کرد. او در طول دوره هدایت تایتان‌های نوجوان، حتی با تهدیدات بینا بعدی و بین کهکشانی مواجه شد.

همه این تجربه‌ها، دیک را تبدیل به یک مربی برای تقریباً همه اعضای جدید خانواده خفاش کرد. مهارت‌های مبارزه‌ای او بی‌نظیر است و توانایی‌های آکروباتیک او از سایر اعضای دنیای دی سی بالاتر است. نایت وینگ به تعالی انسانی از نظر مهارت و قدرت رسیده و این او را در رده­‌های بالای جنگنده‌­های دنیای دی سی قرار می­‌دهد.

  1. یتیم (Orphan)
کاساندرا کین

کاساندرا کین

 

کاساندرا کین شاید متفاوت­‌ترین اعضای اضافه شده به خانواده خفاش در سال‌های اخیر باشد. او دختر خطرناک‌ترین زن جهان، یعنی لیدی شیوا که با عنوان “کسی که همه است” شناخته می‌شود و محافظ اصلی راس الغول است. او آموزش‌های بیشتری را از برنزتایگر، مرلین کماندار، بتمن، لیدی شیوا، اوراکل و قناری سیاه دریافت کرد.

اورفان در تمام دفعات حضورش، قدرت­نمایی کرده و بر دشمن غلبه داشته است. او سطوحی تقریباً فرا انسانی از سرعت دارد که ردیابی یا اجتناب از او را تقریباً غیرممکن می‌کند. او همچنین مقاومت بسیار زیادی در برابر درد دارد تا آنجا که می‌تواند اصابت گلوله را درست وسط سینه­ خود بدون پلک زدنی تحمل کند. استعدادهای کاساندرا او را عملاً در برابر سایر اعضای خانواده خفاش شکست ناپذیر می­‌کند.

 

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

6 دیدگاه در حال حاضر

  1. نایتوینگ از بتگرل و بتومن و ردهود قوی تره با اختلاف تو سریال تایتان ها وبتمن و … مشخصه

  2. نه رد هود قوی ترینه

  3. بتمن جز خانواده خودش نی؟

  4. ……یتیم کدوم
    با اینکه دی سی فنم نمیشناسمش مضخرف

  5. پس استفانی براون چیی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

معرفی و رتبه‌بندی اعضای خانواده بتمن براساس قدرت مبارزه
  • نام : بتمن
  • خالق : بیل فینگر و باب کین
  • اولین اثر : شماره ۲۷ Detective Comics سال ۱۹۳۹
  • متعلق به کمپانی : دی سی
  • لقب ها : بروس وین، Caped Crusader، The Dark Knight
  • محل تولد : گاتهام
  • معروفترین آثار : The Killing Joke - The Dark Knight Returns - Year One - The Long Halloween - Death of Family
  • قابلیت ها : بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا! - هوش بالا - مسلط به تقریبا تمامی هنرهای رزمی - در اختیار داشتن به‌روزترین فناوری‌ها
  • شغل : وارث و رییس کمپانی وین
  • حالت های دیگر : توماس وین (فلش‌پوینت) - تری مکگینیز (بتمن بیاند) - DAWNBREAKER
  • همکاران: رابین آلفرد جیمز گوردون زن گربه‌ای بت گرل
  • دشمنان: جوکر پنگوئن مستر فریز ریدلر دو چهره Bane
معرفی و رتبه‌بندی اعضای خانواده بتمن براساس قدرت مبارزه
  • نام: دی سی یا .Detective Comics, Inc
  • سال تاسیس: 1934
  • موسس: مالکوم ویلر-نیکلسون
  • کشور: ایالات متحده آمریکا
  • حوزه فعالیت: نشر و تولید کتاب‌های مصور
  • درآمد: طبق گزارشات در سال ۲۰۲۰، ۱/۲۸ میلیارد دلار