آشنایی با بازیگران و شخصیت های فیلم فلش

آشنایی با بازیگران و شخصیت‌های فیلم فلش

فیلم فلش (The Flash) دی سی (DC) اخیرا در سینماها اکران شده است. با کافه کمیک همراه باشید تا با بازیگران و شخصیت های فیلم فلش آشنا شده و با اطلاعات کامل به شراغ تماشای آن بروید.

فیلم فلش مدت زیادی در دست ساخت بود. افراد پشت صحنه در همین حین موفق شدند فیلم فلش را پر از بازیگران مهمان نمادین کنند. از آن‌جایی که فیلم فلش بخشی از یک مولتی‌ورس (Multiverse) بزرگ و پیچیده است، چهره‌های جالبی در میان گروه بازیگران این فیلم وجود دارد. حالا که فیلم به پرده سینماها رسیده زمان مناسبی است که با شخصیت‌ها و بازیگران این فیلم آشنا شویم.

فیلم فلش اقتباسی از کمیک‌های فلش پوینت (Flashpoint) است و از این داستان الهام زیادی گرفته اما فضایی برای خلاقیت نویسنده و تیم پشت این فیلم باقی می‌گذارد. داستان این فیلم تقریباً شبیه به این کمیک است و به تلاش بری آلن (Barry Allen) برای نجات جان مادرش می‌پردازد اما کارهای او بدون عواقب نیست.

بری مادرش را نجات می‌دهد اما به طور تصادفی مولتی‌ورس را خراب می‌کند و جهان به‌خاطر او در معرض نابودی قرار می‌گیرد. بنابراین فلش جوان باید با یکسری افراد، بخصوص کسانی که از خط زمانی دیگری هستند، متحد شود تا از نابودی شدن جهان خود و تمام جهان‌های دیگر جلوگیری کند. با این‌حال بسیاری از جزئیات فیلم فلش کاملاً پیچیده هستند و جای زیادی برای غافلگیر شدن طرفداران باقی گذاشته است.

ازرا میلر در فیلم فلش دو نقش را به تصویر می‌کشد

ازرا میلر - شخصیت های فیلم فلش

ازرا میلر – شخصیت های فیلم فلش

 

یکی از معدود نقش‌هایی که در فیلم فلش نیاز به معرفی ندارد، نقش خود بری آلن است. بری که احتمالاً با نام ابرقهرمانی خود یعنی فلش شناخته می‌شود، توسط ازرا میلر (Ezra Miller) به تصویر کشیده می‌شود اما این تنها شخصیتی نیست که میلر در این فیلم بازی می‌کند.

همان‌‌طور که گفته شد، بری اشتباهی می‌کند که اساساً شکافی را در پوسته فضا و زمان ایجاد کردهو در نتیجه بری آلن دیگری در همان خط زمانی وجود دارد. آن‌ها شخصیت مشابهی ندارند و بری جوان قدرت‌های فلش را ندارد.

اولین نمونه از بازی میلر در نقش فلش، فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت (Batman v. Superman: Dawn of Justice) بود که او حضوری کوتاه در این فیلم داشت. به لطف سریال محبوب فلش در CW و بازی گرنت گاستین (Grant Gustin) هنگام فکر کردن به شخصیت فلش، اسم میلر به ذهن‌ها خطور نمی‌کند.

ازرا میلر به غیر از ایفای نقش بری آلن، به تصویر کشیدن چند نقش دیگر را نیز در کارنامه خود دارد. این بازیگر در فیلم‌هایی مانند کوین (Kevin)، فاجعه (Trainwreck) و دالی لند (Dalíland) بازی کرده است. میلر هم‌چنین نقش فلش را در فیلم‌هایی مانند جوخه انتحار (Suicide Squad) و لیگ عدالت (Justice League) نیز بازی کرده. به هرحال شاید میلر بیشتر برای نقش‌هایش در مجموعه فیلم‌های جانوران شگفت انگیز (Fantastic Beasts) و مزایای گوشه گیر بودن (The Perks of Being a Wallflower) شناخته شود.

چه کسی در فیلم فلش نقش بتمن را بازی می‌کند؟

نقش بتمن

نقش بتمن

 

بتمن یکی از برجسته‌ترین شخصیت‌های تاریخ کتاب‌های کمیک است، بنابراین جای تعجب نیست که بتمن یکی از شخصیت‌هایی است که طی دهه‌های گذشته توسط بازیگران مختلف به پرده نقره‌ای آمده است. هر طرفدار دی سی احتمالاً فهرستی از نسخه‌های مورد علاقه خود از بتمن و این‌که چه کسی این شخصیت را در فیلم‌های دی سی بهتر بازی کرده، دارد. خوشبختانه دو نفر از این بازیگران در فیلم فلش حضور دارند.

  • بازگشت مایکل کیتون به نقش بتمن

Michael Keaton Returns to Batman

جای تعجب نیست که وقتی اولین تریلر فیلم فلش منتشر شد، طرفداران از دیدن مایکل کیتون در نقش بتمن کاملاً هیجان زده شدند. مدت زیادی از زمانی که کیتون لباس مرد خفاشی را پوشیده بود می‌گذرد. او آخرین بار در سال ۱۹۹۲ در فیلم بتمن بازمی‌گردد (Batman Returns) به کارگردانی تیم برتون (Tim Burton) ظاهر شد.

حضور کیتون در نقش بتمن به طور گسترده‌ای به عنوان بزرگ‌ترین نقش این بازیگر در نظر گرفته می‌شود زیرا او را به یک بازیگر نام آشنا تبدیل کرد. با این حال بسیاری ممکن است کیتون را از نقش او در فیلم ترسناک و محبوب بیتل جوس (Beetlejuice) بشناسند.

مایکل کیتون پس از یک انتظار بسیار طولانی قرار است در فیلم بیتل جوس ۲ نقش خود را تکرار کند. او در فیلم بیتل جوس ۲ یک بار دیگر در کنار وینونا رایدر (Winona Ryder) ایفای نقش خواهد کرد و جنا اورتگا (Jenna Ortega) هم به عنوان دختر رایدر و احتمالاً جدیدترین قربانی بیتل جوس به این فیلم اضافه شده است.

  • بن افلک نقش خود را در فیلم فلش تکرار می‌کند

Ben Affleck Reprises His Batman Role From Zack Synder's DCEU

وقتی مشخص شد بن افلک (Ben Affleck) پس از جدایی نسبتاً جنجالی به جهان گسترش‌یافته دی سی (DCEU) بازمی‌گردد، طرفداران شگفت زده شدند. بازی او در نقش بتمن بسیار بحث برانگیز بود اما او هم‌چنان طرفداران خود را دارد. افلک این شخصیت را در چند فیلم مانند لیگ عدالت، لیگ عدالت زک اسنایدر و جوخه انتحار بازی کرد اما دوره او به عنوان بتمن در سال ۲۰۱۶ با فیلم بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت آغاز شد. بروس وین تنها نقش افلک نیست و او در فیلم‌های زیادی بازی کرده است.

چند نمونه قابل توجه از بازی‌های قبلی این بازیگر عبارتند از آرگو (Argo)، حسابدار (The Accountant)، ایر (Air) و دختر گمشده (Gone Girl). او هم‌چنین در فیلم‌های دختر جرسی (Jersey Girl) و آخرالزمان (Armageddon) در کنار لیو تایلر (Liv Tyler) بازی کرده است.

چه کسی در فیلم فلش، نقش کارا را بازی می‌کند؟

Who Plays Kara in the Flash Movie?

علی‌رغم سریال نمادین سوپرگرل (Supergirl) که ملیسا بنویست (Melissa Benoist) را در نقش این دختر کریپتونی دیدیم، فیلم فلش اولین فیلم لایو اکشن سوپرگرل از سال ۱۹۸۴ است. بازگشت او به لطف بری است زیرا او به‌طور تصادفی یک خط زمانی ایجاد کرد که در آن سوپرگرل به جای سوپرمن به‌عنوان یک قهرمان به زمین می‌آید.

یکی از قابل توجه‌ترین جنبه‌های این شخصیت شاد و شنگول نبودن او به اندازه نسخه‌ی سریال CW و در عوض شکل تیره‌تر و تاریک‌تری داشتن است. در این فیلم ساشا کال (Sasha Calle) نقش سوپرگرل را بازی می‌کند که اولین هنرپیشه لاتین است که دختر عموی کوچک‌تر کلارک کنت (Clark Kent) را به پرده نقره ای می‌آورد.

کال جدا از این فیلم، بیشتر برای نقش خود در سریال جوان و بی قرار (The Young and the Restless) که برنده جایزه امی هم شده، شناخته می‌شود. هنوز هیچ چیز مشخص نیست اما ساشا کال تلاش می‌کند تا نقش سوپرگرل را در DCU جیمز گان نیز بازی کند.

دیگر بازیگران برجسته و شخصیت های فیلم فلش

دیگر بازیگران برجسته و شخصیت های فیلم فلش

دیگر بازیگران برجسته و شخصیت های فیلم فلش

 

طرفداران فلش و بتمن می‌دانند که چند شخصیت دیگر در داستان‌های مربوط به آن‌ها وجود دارد. متأسفانه فیلم فلش، هیچ شخصیت شرور بتمن یا صف طولانی شخصیت‌های مرتبط با فلش را نشان نمی‌دهد که مانند فیلم مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست (Spider-Man: No Way Home) از یک شکاف مولتی‌ورسی خارج شوند.

با این‌حال فیلم فلش به درستی شامل برخی از شخصیت‌های کوچک‌تر دنیای دی سی می‌شود که آن‌ها را با فلش و بتمن می‌شناسیم:

  • مایکل شانون (Micheal Shannon) در نقش ژنرال زاد شرور (General Zod).
  • جرمی آیرونز (Jeremy Irons) در نقش پیشخدمت محبوب بتمن یعنی آلفرد پنی‌ورث (Alfred Pennyworth).
  • کرسی کلمونز (Kiersey Clemons) در نقش همراه دوست داشتنی بری آلن یعنی آیریس وست (Iris West).

کلام آخر

فیلم فلش بالاخره در سینماها اکران شده و این فیلم پر از شخصیت‌های هیجان‌انگیزی است که توسط بازیگران برجسته آن به نمایش درآمده‌اند. از نقش ازرا میلر به عنوان دو نسخه از بری آلن تا بازگشت مایکل کیتون در نقش بتمن، طرفداران کمیک‌های دی سی مطمئنا از انتخاب بازیگران راضی خواهند بود.

نقش‌آفرینی ساشا کال به عنوان سوپرگرل نیز برداشت تازه‌ای از این شخصیت به ارمغان و جنبه تیره‌تری از او را به نمایش می‌گذارد. طرفداران کمیک‌ها و فیلم‌ها مطمئناً از تماشای جان گرفتن این شخصیت‌ها در پرده نقره‌ای لذت خواهند برد.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

1 دیدگاه در حال حاضر

  1. من فیلم فلش رو دیدم فیلم خوبی بود ولی نه اونقدر خوب که بهش شاهکار گفت تمام بازیگراش خوب بود البته به جز از بازیگر سوپرگرل اصلا نگاه کنیدمیبینید قیافش از زمین تا اسمون با بازیگر سریال سوپرگرل ملیسا بنویست فرق میکنه ولی در کل فیلم خوب و سرگرم کننده ای بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

آشنایی با بازیگران و شخصیت های فیلم فلش