معرفی بهترین قدرت های The Boys

بهترین قدرت های د بویز

با اینکه تمام ابرقهرمانان به تصویر کشیده شده در سریال د بویز نمی‌توانند قدرت‌هایشان را کاملا کنترل کنند اما قدرت‌هایی دارند که باعث خرابی زیادی می‌شود. با کافه کمیک در ادامه همراه باشید تا به معرفی برترین قدرت های The Boys بپردازیم.

با چند استثنا، ابرقهرمان‌های سریال د بویز با قدرت به دنیا نمی‌آیند و قدرتشان را بعدا بدست می‌آورند. منبع قدرت شخصیت‌های این سریال ماده عجیب به نام Compound V است که انسان‌های معمولی را به ابرقهرمان تبدیل می‌کند. این ماده که توسط فردریک وات(Fredrick Vought)، یک دانشمند نازی ایجاد شده شرکت وات را به قدرتی جهانی تبدیل کرد.

پیش‌بینی تاثیر این ماده بر روی یک انسان، غیرممکن است که به اثرات ژنتیکی این ماده اشاره دارد. هر شخصی به این ماده واکنش خاصی نشان می‌دهد و قدرت متفاوتی بدست می‌آورد. بعضی از ابرقهرمانان زیادی قوی می‌شوند و عده‌ای حتی نمی‌توانند قدرتشان را کنترل کنند.

هشدار: این مطلب داستان سریال را لو می‌دهد.

10- دیپ از تله‌پاتی آبی برای استفاده از نهنگ‌ها و کوسه‌های مارشال در مبارزات خود استفاده می‌کند

دیپ

دیپ

 

دیپ شخصیت خیلی پیچیده‌ای در د بویز نیست. برعکس او عملاً قادر به درک ظرایف عاطفی یا تفسیر زیرمتن مکالمات نیست. در عین حال دیپ درونی‌ترین افکار هر حیوان دریایی را از طریق تکنیکی به نام تله‌پاتی آبی درک می‌کند. نبرد با او در اطراف آب‌های آزاد خطرناک است، زیرا او می‌تواند ارتشی از نهنگ‌ها و کوسه‌ها را برای مبارزه از طرف خود استخدام کند. مشکل این است که دیپ نمی‌داند چگونه از قدرت‌های خود به درستی استفاده کند.

9- دید تلسکوپی و اشعه ایکس هوم لندر یک محدوده نظارتی چشمگیر را فراهم می‌کند

دید تلسکوپی و اشعه ایکس هوم لندر

دید تلسکوپی و اشعه ایکس هوم لندر

 

هوم لندر تنوعی از ابرقدرت‌های عجیب و غریب مانند دید اشعه ایکس که مخصوص سوپرمن است را دارد. دید او تقریباً در تمام مواد شناخته شده از جمله آناتومی انسان نفوذ می‌کند. برخلاف سوپرمن که نمی‌تواند از طریق سرب ببیند، دید اشعه ایکس هوملندر توسط روی مسدود می‌شود. د بویز از این نقص استفاده می‌کنند و لاشه ترنسلوسنت (Translucent) را داخل ظرفی با روکش روی قرار می‌دهند. هوم لندر همچنین می‌تواند اجسام دور را با استفاده از دید تلسکوپی خود مشاهده کرده و به طور موثر چشمان خود را به یک دوربین دوچشمی بیولوژیکی تبدیل کند.

8- حرکت اجسام سیندی می‌تواند درهای مقاوم در برابر ابرقهرمانان را از بین ببرد

قدرت های The Boys حرکت اجسام سیندی

قدرت های The Boys حرکت اجسام سیندی

 

سیندی تنها در اقتباس تلویزیونی مجموعه کتاب‌های مصور ظاهر می‌شود و برای همین است که اطلاعات کمی در مورد او وجود دارد. به عنوان یک بیمار در Sage Grove، او یکی از افراد مورد آزمایش وات است.

قدرت سیندی به صورت حرکت اجسام و در مقیاسی شگفت‌انگیز و پیشرفته آشکار می‌شود. او نه تنها قادر به تخریب درهای مقاوم در برابر ابرقهرمانان است، بلکه می‌تواند باعث انفجار بدن انسان نیز بشود. با اینکه استورم‌ فرانت (Stormfront) او را بیهوش می‌کند، سیندی از این برخورد جان سالم به در برده و سپس از داستان ناپدید می‌شود.

7- انرژی الکتریکی استارلایت می‌تواند به نور، گرما و انفجارهای تکان دهنده تبدیل شود

انرژی الکتریکی استارلایت

انرژی الکتریکی استارلایت

 

استارلایت توانایی خود را به زبان ساده توضیح می‌دهد: «الکتریسیته را می‌گیرد و منفجر می‌کند.» او با جذب انرژی الکتریکی از محیط، انرژی خود را دوباره شارژ کرده و سپس آن را بصورت انفجارهای فوتونی آزاد می‌کند.

در تئوری حملات نوری نه قدرتمند هستند و نه عملی، اما استارلایت می‌تواند مخزن انرژی خود را به گرمای خالص و نیروی ضربه‌ای تبدیل کند. تکنیک تولید نور استارلایت برای از بین بردن ابرقهرمانان ضعیف‌تر و همچنین به طور موقت بر شخصیت‌هایی مانند استورم فرانت و بلک نوآر (Black Noir) اثر می‌کند.

6- انفجارهای پلاسمای استورم فرانت می‌تواند آسمان خراش‌ها را نابود کند

انفجارهای پلاسمای استورم فرانت

انفجارهای پلاسمای استورم فرانت

 

استورم فرانت مسلماً اولین ابرقهرمان در تاریخ وات است که مدت‌ها قبل از جنگ جهانی دوم تزریق Compound V خود را دریافت کرد. علیرغم این‌که او یک قرن سن دارد، هیچ نشانه‌ای از پیری بیولوژیکی از خود نشان نمی‌دهد و به نظر می‌رسد که بسیاری از قدرت و توانایی رزمی خود را حفظ کرده است.

توانایی ویژه استورم فرانت که به عنوان دستکاری پلاسما شناخته می‌شود، به او اجازه می‌دهد تا انفجارهای تماشایی از انرژی الکتروکینتیک تولید کند. دستاوردهای او ثابت می‌کند که او می‌تواند با یک حمله آسمان خراش‌ها را نابود کند. علاوه بر این، استورم فرانت از قدرت خود برای معلق شدن و پرواز استفاده می‌کند.

5- پوست کربنی ترنسلوسنت او را در برابر حملات خارجی آسیب‌ناپذیر می‌کند

پوست کربنی ترنسلوسنت

پوست کربنی ترنسلوسنت

 

ترنسلوسنت خاطرنشان می‌کند که «پوست او به یک متاماده کربنی تبدیل می‌شود که نور را مانند یک شنل نامرئی خم می‌کند.» با این حال، اپیدرم اصلاح شده او به طور همزمان غیر قابل نفوذ می‌شود و از حملات جلوگیری می‌کند. ترنسلوسنت تا حد زیادی توسط اره برقی، تصادفات اتومبیل و حتی گلوله‌های پوشانده شده با همان متاماده کربنی که پوست او را پوشانده، آسیب نمی‌بیند. بعید است که او بدون آسیب از چشمان لیزری هوم لندر فرار کند، اما بیشتر ابرقهرمانان نمی‌توانند به ترنسلوسنت صدمه‌ای وارد کنند.

4- انفجار سر توسط ویکتوریا نیومن احتمالا می‌تواند استارلایت را بکشد

ویکتوریا نیومن

ویکتوریا نیومن

 

ویکتوریا نیومن یا منفجر کننده کله‌ها شخصیت مرموزی است که در پایان فصل دوم د بویز هویت او فاش شد. اگرچه هدف او مشخص نیست، اما او به وضوح یکی از خطرناک‌ترین ابرقهرمانان این داستان است. توانایی ویکتوریا یک شکل بسیار تخصصی و فوق‌العاده موثر از حرکت اجسام است.

او فقط با قدرت ذهن خود سر مردم را می‌شکافد. هم اهداف و هم متحدان او کاملاً از هویت ابرقهرمانی او بی اطلاع هستند. ویکتوریا تا آنجا پیش می‌رود که استارلایت را تهدید می‌کند و ادعا می‌کند که اگر بخواهد با او بجنگد او بازنده خواهد شد.

3- چشم‌های لیزری رایان بوچر، استورم فرانت را تبخیر و او را از بین می‌برد

قدرت های The Boys چشم‌های لیزری رایان بوچر

قدرت های The Boys چشم‌های لیزری رایان بوچر

 

چندین شخصیت در د بویز توانایی داشتن چشم‌های لیزری را نشان داده اند – هوم لندر، بیلی بوچر (Billy Butcher)، نوزاد لیزری معروف و رایان بوچر. بر اساس دعوایشان در قسمت «هیروگاسم» سریال، قدرت هوم لندر و بیلی با هم برابر است. نوزاد لیزری به دلایل واضح در نظر گرفته نمی‌شود.

از بین همه آن‌ها بنظر چشم‌های لیزری رایان، بیشترین قدرت را دارد. با وجود کنترل محدودی که رایان بر روی لیزر خود دارد، انفجار لیزر رایان موفق به سوزاندن و متلاشی کردن استورم فرانت می‌شود. متأسفانه این حمله به طور تصادفی منجر به کشته شدن مادرش بکا شد.

2- پرواز مافوق صوت هوم لندر بسیار سریعتر از اوج سرعت ای-ترین است

 

ای-ترین خود را «سریع ترین مرد جهان» می‌نامد اما قدرت‌های او با گذشت زمان بسیار کاهش یافته‌اند. گفته می‌شد او در دوران اوج خود به سرعت 1000 مایل در ساعت رسیده و دیوار صوتی را شکسته است. با این‌حال هوملندر می‌تواند بدون زحمت (البته فقط در حین پرواز) از حداکثر سرعت ای-ترین پیشی بگیرد.

حداکثر سرعت هوملندر تقریباً مشابه جنگنده F-16 است که با سرعت بیش از 1500 مایل در ساعت حرکت می‌کند. بعلاوه شبکه دوربین مداربسته فرنچی سرعت هوملندر را در حدود 1200 مایل در ساعت ثبت می‌کند.

1- سولجر بوی با قدرت هسته‌ای خود می‌تواند قدرت یک ابرقهرمان را از بین ببرد

قدرت های The Boys سولجر بوی

قدرت های The Boys سولجر بوی

 

قبل از ماجراجویی‌اش در روسیه، سولجربوی به عنوان قوی‌ترین ابرقهرمان جهان شناخته می‌شد. او با توانایی‌های بسیار پیشرفته به ویژه تولید اشعه به آمریکا برمی‌گردد. سولجر بوی اساساً به یک راکتور هسته ای ناپایدار بدون کلید خاموش تبدیل می‌شود.

انفجارهای تشعشعی او به طرز فاجعه‌باری مخرب هستند. ابرقهرمانانی که تحت تاثیر حملات انرژی سولجر بوی قرار می‌گیرند، اساساً قدرت خود را از دست می‌دهند و به همین دلیل است که د بویز او را در مقابل هوملندر قرار می‌دهند.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

معرفی بهترین قدرت های The Boys