شخصیت های The Boys که بیشترین تغییر را نسبت به فصل اول داشتند

شخصیت های The Boys که بیشترین تغییر را نسبت به فصل اول داشتند.

شخصیت‌های سریال موفق آمازون، د بویز اتفاقاتی را تجربه کردند که باعث تغییراتی در شیوه رفتار و تفکر آن‌ها شد. با کافه کمیک همراه باشید تا به معرفی شخصیت های The Boys که بیشترین تغییر را داشته‌اند، بپردازیم.

سریال محبوب شبکه آمازون، تصویری نه چندان مثبت از ابرقهرمانان نشان می‌دهد. دیدگاهی که The Boys مطرح می‌کند، نسبت به دنیای مارول یا دی‌سی جذابیت بیشتری دارد. در طول سریال، مخاطبان شاهد فساد و بی‌حیثیتی بودند و این با کسب درآمد قهرمانان در یک شرکت همراه بود. با وجود قدرت زیاد شرکت وات اینترنشنال (Vought International)، بعضی افراد مثل گروه د بویز، این وظیفه را دارند که گروهی که در ظاهر به امید بازگرداندن نظم به جهان تشکیل شده را از بین ببرند.

تلاش‌های پسران تا حدودی موفقیت‌آمیز بوده اما آن‌ها به هر کسی که در این ماجرا دخیل بوده خساراتی وارد کرده‌اند. خانواده‌ها جدا شدند و خیلی از افراد عزیزانشان را از دست دادند. هر قسمت از این سریال خطرات بیشتری برای شخصیت‌ها نسبت به قسمت قبل به‌وجود می‌آورد. بعضی از شخصیت‌ها با اهداف مثبت وارد این دنیا شده‌اند اما حد و حدودی که برای این نبرد و برای سرنوشت بشریت تعیین شده، مبهم است.

هشدار: این مطلب داستان سریال را لو می‌دهد.

۱۰- بیلی بوچر رفتار ملایم‌تری دارد.

بیلی بوچر

بیلی بوچر

 

بیلی بوچر (Billy Butcher) در طول داستان اجازه می‌دهد که خشمش کنترل او را به دست بگیرد؛ در نتیجه او رفتاری تاریک، غم‌انگیز و پوچ‌گرا دارد. مطمئناً به مرور زمان مخاطب می‌بیند که بیلی به شخصیتی تبدیل می‌شود که به زندگی خود اهمیت می‌دهد، البته بیشتر به افراد حاضر در زندگی‌اش. بیلی از مردی که یک خانه در خلوت خود ساخته بود، به شخصی تبدیل شده که حاضر است برای عزیزانش فداکاری کند.

۹- اشلی اختیار بیشتری پیدا می‌کند.

اشلی

اشلی

 

اشلی (Ashley) در بیشتر سریال شخصیتی فرعی است که تاثیر کمی بر داستان دارد. او وظیفه دارد که یکپارچگی تصویر گروه هفت (The Seven) را حفظ کند و هر زمان که در خطر باشند، آن‌ها را نجات دهد. معمولا به او دستور داده می‌شود و هر وقت که همه چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، به او توصیه‌هایی می‌شود و او باید به عنوان بخشی از وظیفه کاری خود به آن‌ توصیه‌ها عمل کند.

وقتی اشلی مدیر عامل وات اینترنشنال می‌شود، اعتمادبه‌نفس بیشتری پیدا می‌کند. اشلی با The Seven و همکارانش برخورد رک‌تری دارد و کار‌های لازم برای حفظ شهرت وات اینترنشنال را انجام می‌دهد. با این حال وظیفه جدید او خیلی اخلاقی نیست زیرا او باید تصمیم بگیرد که منافع شرکت مهم‌تر است یا افرادی که در شرکت هستند.

۸- شخصیت The Deep با نگرشی سرسخت بازگشت.

شخصیت The Deep

شخصیت The Deep

 

شخصیت دیپ در سریال نقش خیلی مهمی ندارد و کم به او پرداخته می‌شود. می‌توان گفت که او اغلب نمونه‌ای از یک شخصیت به اصطلاح «خوشگل» است. او دارای یک جنبه تاریک است، همان‌طور که می‌توان در فصل ۱ مشاهده کرد که او Starlight را مورد آزار قرار می‌دهد. او به دلیل اقداماتش از تیم حذف شد اما پس از بازگشت به The Seven و به لطف همسر جدیدش، کاساندرا (Cassandra)، او تبدیل به فردی باهوش و حیله‌گر می‌شود.

دیپ که ناامید از بدست آوردن دوباره‌ی اعتماد هوم لندر(Homelander) بود، از هر فرصتی استفاده می‌کرد تا توجه هوم لندر را جلب کند. حتی او سعی کرد ای-ترین را بدنام کند تا در مقابل رهبر دیوانه تیم، خوب به نظر برسد. غیبت دیپ و حضور کاساندرا کمک کرد تا این شخصیت بازتعریف شود و به او جایگاهی که همیشه معتقد بود سزاوار آن است، داده شود.

۷- هیو دیگر شخصی نیست که به همراه پدرش زندگی می‌کند.

Hughie's Descent in THE BOYS Is a Brutal Warning to All of Us - Nerdist

 

هیویی (Hughie) ممکن است یکی از عادی‌ترین افراد در جهان باشد، قبل از این‌که زندگی‌اش در قسمت اول فصل اول تکه‌تکه شود. هیو که زمانی کارمند یک فروشگاه بود، حالا به مردی تبدیل شده که می‌خواهد از ای-ترین و تمام ابر‌انسان‌ها انتقام بگیرد.

زمانی که او به فساد ابرقهرمانان وات اینترنشنال پی می‌برد، پرخاشگر می‌شود. در این میان او تصمیم گرفت برای بدست آوردن برتری، یک ترکیب موقت از داروی V به خود تزریق کند. او موفق می‌شود اما میل او به قدرت ممکن است باعث مرگ او شود.

۶- کیمیکو شروع به صحبت کردن می‌کند.

کیمیکو یکی از شخصیت های The Boys

کیمیکو یکی از شخصیت های The Boys

 

کیمیکو (Kimiko) بیشتر فصل اول را بدون هویت سپری کرد. در واقع از او در فصل اول به عنوان «زن» یاد می‌شد. با توجه به ناتوانی او در صحبت کردن، از دست دادن برادرش منجر به تلاش او برای یافتن هویتی فراتر از یک قاتل می‌شود. با پیشروی سریال، کیمیکو با روش‌های The Boys مخالفت پیدا می‌کند.

کیمیکو سعی می‌کند نگرانی‌های خود را به فرنچی بگوید؛ کسی که به او کمک کرد تا انسانیت خود را پیدا کند. با تصمیم او برای ترک گروه، کیمیکو از یک ماشین کشتار به زنی با خواسته‌های خودش تبدیل می‌شود.

۵- اِم‌اِم با عضویت در The Boys به پدری غایب تبدیل شد و هرگز نمی‌خواست که این‌طور باشد.

How Did Mother's Milk Family Die in The Boys? Did Soldier Boy Kill MM's Family?

اِم‌اِم تمام تلاشش را می‌کند که دخترش با همان بی‌توجهی که پدرش مواجه شده بود، مواجه نشود. هرچه که مبارزه The Boys با ابرقهرمانان بیشتر ادامه پیدا می‌کند، او از خانواده‌اش بیشتر جدا می‌شود.

تعهد او به نهضت گروه د بویز باعث شده که همسرش او را ترک کند. سپس او گروه The Boys را ترک کرد تا بیشتر در کنار دخترش باشد اما کمی بعد با اخباری درباره‌ی سولجر بوی (Soldier Boy) که به گذشته‌اش مرتبط بود، راضی شد که به گروه برگردد.

۴- استارلایت شخصیتی قوی پیدا می‌کند.

The Boys Celebrates Starlight's Record-Setting Instagram Follower Count

 

استارلایت (Starlight) در فصل اول به عنوان یک ابر‌انسان جوان که پر از شگفتی و معصومیت است به مخاطبان معرفی شد. شور و اشتیاق او برای پیوستن به گروه The Seven محسوس بود اما واقعیت با ملاقات او و  The Deep مشخص شد. این لحظه استارلایت را از یک زن جوان ساده‌لوح به شخصی تبدیل می‌کند که می‌خواهد واقعا قهرمان خوبی باشد که می‌داند به مرور زمان همه چیز را می‌تواند مشخص کند.

با پیش‌روی سریال و به ویژه در فصل ۳، استارلایت شروع به کنترل کردن قدرت در The Seven می‌کند. او حتی تا آنجا پیش می‌رود تا در مقابل هوم لندر ایستادگی کند. این تغییر بسیاری از شخصیت‌ها به ویژه سوپر سونیک (Super Sonic) را شوکه می‌کند. او می‌گوید که در دوره جوانی و نوجوانی اش هرگز شخصی شبیه به استارلایت نبوده است.

۳- ای-ترین مجبور به ساختن یک زندگی جدید شده است.

ای-ترین

ای-ترین

 

ای-ترین کار خود را به عنوان یک ابر‌انسان مغرور آغاز کرد و همیشه به عنوان سریع‌ترین مرد زنده شناخته می‌شد. تا زمانی که او سعی داشت ثابت کند که شایستگی این لقب را دارد، جایگاهش در The Seven امن بود. همه چیز زمانی تغییر کرد که او شروع به سو استفاده از ترکیب V کرد که باعث یک بیماری قلبی شد و در نتیجه توانایی‌هایش در دویدن را از دست داد.

اکنون بدون تحسین یا تایید، جایگاه A-Train در بین The Seven پایین آمده و او شهرت و محبوبیتش را از دست داده است. اینطور که به نظر می‌رسد، او حالا باید زندگی و ارزش‌های خود را دوباره تعریف کند و این با یک تغییر نام تجاری و آگاهانه شروع می‌شود.

۲- ملکه میو از ترک کار خودداری می‌کند.

Why The Boys Season 3 Changed Queen Maeve's Fate From The Comics

 

میو چه به عنوان یکی از اعضای گروه هفت، و چه به عنوان شریک هوم لندر، از لحاظ عاشقانه و حرفه‌ای به مخاطبان معرفی می‌شود. او در فصل اول به عنوان یک زن با‌ اراده معرفی می‌شود اما در ادامه مشخص می‌شود که او از ترس تلافی Homelander و وات اینترنشنال شرایط موجود را حفظ می‌کند. به نظر می‌رسد پس از این‌که او و هوم لندر اجازه دادند تا مسافران پرواز ۳۷ بمیرند و اطلاعاتی درباره زندگی شخصی او به اطلاع عموم برسد، میو امید خود را از دست داده است.

مخاطبان هم مثل استارلایت وقتی می‌فهمند که او با بیلی بوچر کار می‌کند تا هوم لندر را شکست دهد، شگفت‌زده می‌شوند.

۱- ظاهر قهرمانانه هوم لندر عوض می‌شود.

تغییر ظاهر قهرمانانه هوم لندر

تغییر ظاهر قهرمانانه هوم لندر

 

هوم لندر زندگی خود را به عنوان رهبر The Seven گذرانده و تصویری ایده‌آل از یک ابرقهرمان ایجاد کرده است. او با مو‌های بور، لبخندی پهن و شنلی پر ستاره با طرح پرچم مانند یک ابرقهرمان است. هر قسمت از سریال که پیش می‌رود، بینندگان متوجه می‌شوند که تصویر ظاهری و دروغین هوم لندر به مرور از بین می‌رود زیرا همه چیز بر وفق مراد او پیش نمی‌رود.

یکی از دلخراش‌ترین لحظات در پرواز ۳۷ و زمانی است که هوم لندر تصمیم می‌گیرد تا بگذارد مسافران بمیرند. این فقط وضعیت را بدتر می‌کند زیرا اقدامات هوم لندر در روز تولدش و در زمانی که استن ادگار (Stan Edgar) از ریاست وات اینترنشنال برکنار می‌شود، وحشتناک است.

آخرین مقالات کمیک بوکی را در کافه کمیک بخوانید.

منبع: CBR

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

شخصیت های The Boys که بیشترین تغییر را نسبت به فصل اول داشتند