بهترین لباس های Batman که موفق به حضور در بازی ها نشدند

بهترین لباس های Batman

بتمن در طول سال‌ها بالای هزاران لباس عوض کرده است اما این ۵ لباس تا به حال در هیچ بازی ظاهر نشده‌اند. در ادامه با کافه کمیک همراه باشید تا به معرفی بهترین لباس های Batman بپردازیم.

بازی‌های سری آرکام (Arkham) بتمن ساخته شرکت راک استدی (Rocksteady) به خوبی می‌توانند طیف گسترده‌ای از لباس‌هایی که بتمن در طول سال‌ها پوشیده شده بود را به نمایش بگذارند. جدا از آثار اصلی‌شان، همه‌ی لباس‌های بتمن از اولین اجرایش در کمیک‌های کارآگاهی تا آخرین فیلم‌‌اش، به عنوان لباس‌های علی البدل در دسترس بازیکنان هستند و پس از رعایت شرایط خاص یا خرید آن‌ها به‌عنوان DLC، نمایان می‌شوند.

این لباس‌ها به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا با نسخه مورد علاقه‌شان از بتمن، در Arkham Asylum ،Arkham City یا Gotham City گشت و گذار کنند. با این حال حتی با وجود همه‌ی این‌ها، هنوز هم لباس‌های متعددی وجود دارد که موفق به حضور در بازی‌ها نشدند.

این اسپویل نیست که بگوییم لباس‌های جایگزین بتمن و متحدانش برای اولین بار در Arkham Asylum سال ۲۰۰۹ ظاهر شدند؛ تنها با تمام کردن بازی بود که بازیکنان می‌توانستند قفل لباس زرهی را باز کنند و حتی پس از آن نیز، لباس فقط در مبارزات قابل استفاده بود.زمانی که Arkham City منتشر شد، روندی را آغاز کرد که در طول بازی لباس‌های جایگزین بتمن در دسترس بود. از لباس The Animated Series گرفته تا اضافه شدن لباس Sinestro Corps، بازیکنان می‌توانستند ابزار منحصر به فرد مبارزه با جرم و جنایت را انتخاب کنند.

حتی با وجود مجموعه گسترده‌ای از لباس‌های در دسترس Arkham، لیست آن کامل نیست. چندین مورد از منحصربه‌فردترین لباس‌های بتمن، نایت‌وینگ (Nightwing)، رابین (Robin) و دیگر شخصیت‌های سه‌گانه‌ی Rocksteady در بازی‌ها جایی ندارند. با وجود تعداد زیاد آن‌ها و بهترین داده‌های ذخیره شده، در اینجا لباس‌هایی وجود دارد که موفق به ورود به بازی Arkham نشدند.

شماره ۱ بهترین لباس های Batman : لباس Azrael

شماره ۱بهترین لباس های Batman لباس Azrael

شماره ۱بهترین لباس های Batman لباس Azrael

حتی با وجود اینکه بازی Arkham، عزرائیل (Azrael) اشتباهی‌ را برای داستان انتخاب کرده بود، بازیکنان Arkham Origins که پک نایت فال Knightfall را خریداری کرده بودند، به لباس خفاشیی که عزرائیل در طول قوس داستانی سقوط شوالیه ۱۹۹۴ پوشیده بود نیز دسترسی پیدا کردند. در این داستان، بتمن کمرش توسط بین (Bane) شکسته می‌شود و در حین بهبودی، مجبور می‌شود از مبارزه با جرم و جنایت کناره‌گیری کند.

بروس وین که نمی‌خواهد گاتهام را بدون بتمن ترک کند، شنل و روپوش را به اولین عزرائیل، یعنی ژان پال وَلِی (Jean-Paul Valley) می‌سپارد. قبل از شروع پیروزی‌های پر آشوب و آتش به اختیارانه‌اش، وَلِی لباس را تغییر می‌دهد و به آن دستکش زرهی و چراغ‌های نورانی اضافه می‌کند.

علیرغم اینکه این قوس تا حدودی در طول ماموریت Heir to the Cowl در Arkham Knight بازگو می‌شود، لباس عزرائیل در سایر لباس‌های جایگزین ظاهر نمی‌شود. تنها بازی که در آن ظاهر می‌شود، بازی است که توسط Rocksteady تولید نشده بود. Arkham Origins توسط WB Games Montreal تولید شده است و در حال حاضر افراد زیادی از سازندگان همان بازی مشغول کار کردن بر روی شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights)، شبه دنباله‌ی سری Arkham هستند.

شماره ۲: لباس ترویکا (Troika)

شماره ۲ لباس ترویکا (Troika)

شماره ۲ لباس ترویکا (Troika)

در طول قوس نایت فال، بروس وین پس از دوران نقاهت‌اش، در سِیر داستانی Batman: Troika باز می‌گردد. در این داستان ترویکا با پوشیدن لباسی بسیار تیره‌ و محکم‌تر، به دنبال بتمنی می‌رود که در تلاش است گاتهام را از خطر بمب هسته‌ای نجات دهد.

لباس ترویکا (به زبان روسی یعنی سه گانگی) رنگ بسیار تیره‌تری دارد، بدن تقریباً به طور کامل پوشیده از رنگ مشکی (به غیر از نماد بتمن) و همراهش شنلی به رنگ آبی تیره است. با توجه به ماهیت تاریک‌تر بازی‌های Arkham، این لباس می‌توانست به صورت طبیعی در مجموعه لباس‌های جایگزین قرار بگیرد.

با توجه به این‌که از نظر طراحی بسیار شبیه به لباس بتمن تیم برتون (Tim Burton) در سال ۱۹۸۹ است که برخلاف آن، لباسش در Arkham Knight ظاهر شد. ممکن است این لباس به خاطر ظاهری بسیار پرطرفدارتر نادیده گرفته شده باشد.

شماره ۳: لباس اولمن (The Owlman Batsuit)

لباس اولمن

لباس اولمن

همیشه بروس وین با اسم بتمن شناخته نمی‌شود. در زمین شماره ۳، او به عنوان اولمن (Owlman) یا مرد جغدی و از اعضای سندیکای جرم و جنایت شناخته می‌شود. با توجه به اینکه دادگاه جغدها در بازی شوالیه‌های گاتهام (Gotham Knights) مشکلاتی ایجاد می‌کنند، معرفی نقطه مقابل بتمن آن هم با مضمون جغد بسیار کار مناسبی است.

رنگ لباس او به کل نقره‌ای است و دارای کلاهی فاقد گوش‌های نوک تیز و خاص بتمن است و مجموعه‌ای از عینک‌های ایمنی چشم جغدی نیز به آن اضافه شده است. جدای از تفاوت‌های کلاه، این لباس به اندازه کافی شبیه بت‌لباس‌های استانداردی است که در آرکام نایت گنجانده‌اند که شامل توماس وین در قالب بتمن فلش پوینت در جهان موازی دیگریست.

لباس اولمن همچنین دارای تفاوت‌های بصری است تا از مشکلِ داشتنِ دو لباس مشابه جلوگیری کند. رنگ نقره‌ای و آبی آن حس آشنای لباس نایت وینگ را القا می‌کند. با این حال، اگر راک استدی بخواهد گنجاندن توماس وین را تنها به یک مورد محدود کند، منطقی است که فلش پوینت، زمین ۳ را بخاطر این موقعیت شکست دهد.

شماره ۴ بهترین لباس های Batman : نایت‌وینگ (Nightwing)

نایت‌وینگ

نایت‌وینگ

بتمن تنها کسی نیست که چندین لباس در سری Arkham دارد. نایت وینگ نیز در طول گشت و گذارهایش توانایی انتخاب (بسیار محدودتر) لباس‌های قبلی‌اش را دارد. با این حال، بسیاری از اقتباس‌های نایت وینگ، از لباس تازه پسر شگفت انگیز می‌گذرند.

مانند روشی که شوالیه‌های گاتهام، دوره فعلی را برای نایت وینگ تشخیص می‌دهد، درست می‌بود که آرکام نایت نیز متوجه لباس دیسکویی شود. رد آبی و طلایی این لباس با خاکستری تیره و مشکی پالت گاتهام تضاد خوبی دارد و با شخصیت بسیار سرخوش نایت وینگ نیز جور است. زمینه‌ی مربوط به سیرک در او قابل درک است، زیرا این طراحی کاملا نشان دهنده‌ی آن چیزی است که Flying Graysons می‌توانست باشند.

شماره ۵: لباس زن‌گربه‌ای با بازی آن هاتوِی

لباس زن‌گربه‌ای با بازی آن هاتوِی

لباس زن‌گربه‌ای با بازی آن هاتوِی

پس از تقاضای زیاد طرفداران، لباس بتمن و بت موبیل از سه گانه تحسین شده کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به عنوان لباس‌های جایگزین به Arkham Knight اضافه شدند. عشق نولانورس (Nolanverse) در قسمت سوم از سه‌گانه بتمن به پایان رسید، در حالی که کت وومن (Catwoman) در اولین حضور خود طرفداران رو مشتاق کرد تا حضور بیشتری از او داشته باشند.

شروع به کار کت وومن با بازی آن هاتوِی بود که در Dark Knight Rises، کاملاً مناسب این نسخه از گاتهام است. لباس کت وومن (کامل شده با گوش های گربه مانند) به خوبی با زره جدید بتمن و بت موبیل هماهنگ است.

خطوط براق لباس او با طراحی اولیه بازی‌اش جفت و جور است و ابزارهای فنی اضافه شده به لباس، آن‌ را با زیبایی بتمن در آرکام نایت هم‌تراز می‌کرد. به علاوه، پس از آن‌که بتمن آرکام، شهرت کت وومن را لکه دار کرد عذرخواهی مناسبی است.

راک استدی برای انتخاب لباس‌های جایگزین شخصیت‌های نمایشی سری بتمن آرکام بسیار ضعیف عمل کرد. بتمن به تنهایی ده‌ها لباس مختلف دارد و بازیگران مکمل او هر کدام یک کمد پر از لباس دارند. هنگام نگاه به آنچه که می‌توان اضافه کرد، مطمئناً مشهورترین لباس‌ها اولویت داشتند، با توجه به اینکه بتمن ۱۹۸۹، Batman Beyond، و New 52 حریفان‌اش، یعنی لباس عزرائیل، لباس ترویکا و لباس اصلی نایت وینگ را شکست می‌دهند.

چیزی که راک استدی به بازیکنان عرضه می‌کرد فوق‌العاده بود. آن‌هم لباس‌هایی که با عشق دست‌چین شده و با جزئیات کامل و در برخی موارد کاملاً به‌روز شده بود (تغییر شکل لباس Batman Beyond از شهر آرکام به آرکام نایت را ببینید). اما باز هم مانع از این نمی‌شود که بازیکنان تصورکنند مبارزه با جنایتکاران در شهر گاتهام با لباس‌های اصلی دیگر شخصیت‌ها چقدر سرگرم کننده می‌تواند باشد.

منبع: Screenrant

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

بهترین لباس های Batman که موفق به حضور در بازی ها نشدند
  • نام : بتمن
  • خالق : بیل فینگر و باب کین
  • اولین اثر : شماره ۲۷ Detective Comics سال ۱۹۳۹
  • متعلق به کمپانی : دی سی
  • لقب ها : بروس وین، Caped Crusader، The Dark Knight
  • محل تولد : گاتهام
  • معروفترین آثار : The Killing Joke - The Dark Knight Returns - Year One - The Long Halloween - Death of Family
  • قابلیت ها : بزرگ‌ترین کارآگاه دنیا! - هوش بالا - مسلط به تقریبا تمامی هنرهای رزمی - در اختیار داشتن به‌روزترین فناوری‌ها
  • شغل : وارث و رییس کمپانی وین
  • حالت های دیگر : توماس وین (فلش‌پوینت) - تری مکگینیز (بتمن بیاند) - DAWNBREAKER
  • همکاران: رابین آلفرد جیمز گوردون زن گربه‌ای بت گرل
  • دشمنان: جوکر پنگوئن مستر فریز ریدلر دو چهره Bane