گزیده اخبار کمیک این هفته – هفته چهارم آبان ماه ۱۴۰۱

هر هفته اخبار کمیکی زیادی منتشر می‌شود و دنیای کمیک بوک هر روز پویاتر از گذشته رو به جلو در حال حرکت است. ما نیز در کافه کمیک به نوبه خود برای این‌که از سرعت این حرکت عقب نیافتیم، هر هفته مروری می‌کنیم بر گزیده اخبار کمیک از اخبار سینمایی گرفته تا اخبار تلویزیونی و البته اخبار خود کمیک بوک‌ها. با گزیده اخبار کمیک این هفته همراه ما باشید.

اخبار سینمایی

  • فیلمبرداری فیلم Captain America 4 در بهار 2023 آغاز خواهد شد

نیت مور، معاون تولید و توسعه استودیو مارول به تازگی فاش کرد که فیلمبرداری فیلم Captain America: New World Order در بهار 2023 آغاز خواهد شد. مور در طول مصاحبه خود با Collider تایید کرد که کاپیتان آمریکا 4، پروژه بعدی او در استودیو مارول پس از انتشار Black Panther: Wakanda Forever است. عرضه این فیلم برای تاریخ 3 می سال 2024 در سینماها برنامه ریزی شده است.

  • فیلم Black Panther 2 در باکس آفیس Black Adam را کنار زد

جدیدترین فیلم مارول، Black Panther: Wakanda Forever در هفته اول افتتاحیه خود در سینماها 180 میلیون دلار فروش داشته و از رکورد افتتاحیه‌های فیلم‌های عرضه شده در نوامبر (که قبلا با 158 میلیون دلار توسط Hunger Games: Catching Fire در سال 2013 ثبت شده بود) فراتر رفت. به طور کلی این فیلم 330 میلیون دلار در سراسر جهان به دست آورده است. در مقایسه با فروش این فیلم، بلک آدام از اولین نمایش خود در جایگاه برتر باکس آفیس قرار گرفته و در اولین نمایش داخلی 67 میلیون دلار فروش داشته است.

  • برنامه 10 ساله جیمز گان و پیتر سافران برای DCU

جیمز گان و پیتر سافران، مدیران استودیو دی سی، “برنامه هشت تا ده ساله” خود را برای آینده DCU در دنیای فیلم، تلویزیون و انیمیشن بیان کردند. به گزارش هالیوود ریپورتر، مدیر عاملان دی سی از برنامه‌های پیش روی خود برای دنیای دی‌سی صحبت کرده و در نظر دارند دنیای وسیع‌تری برای قهرمانان دی‌سی داشته باشند. در این راستا از بهترین نویسندگان و طراحان کمک گرفته‌اند تا در شخصیت پردازی فیلم، انیمیشن و تلویزیون از آن‌ها کمک بگیرند.

  • شاهد حضور چهار شگفت انگیز در ددپول 3 خواهیم بود؟

طبق شایعات احتمال حضور چهار شگفت انگیز در فیلم ددپول 3 وجود دارد. بر اساس شایعات بیان شده توسط دانیل آر پی کی (DanielRPK)، وید ویلسون برای رسیدن به یک هدف ناشناخته، به فیلم‌های مختلف ابرقهرمانی دیگر سفر خواهد کرد. در حالی که مشخص نیست ددپول چگونه به این دنیاها سفر می‌کند اما بنظر می‌رسد سفری به فیلم‌های X-Men و همچنین فیلم Fantastic Four محصول 2005 خواهد داشت. شایان به ذکر است که استودیو مارول و دیزنی هیچ اشاره‌ای به این شایعه نکرده‌اند.

  • گزارش شده که تام هالند قرار داد خود را برای اسپایدرمن 4 بسته است

طبق گزارش‌ها، تام هالند قرارداد خود برای نقش پیتر پارکر/مرد عنکبوتی 4 را با استودیو مارول امضا کرده است. در حالی که دقیقا مشخص نیست قرارداد جدید او چند فیلم را پوشش خواهد داد اما طبق توییت الکس پرز “قرارداد هلند شامل حضور در دیزنی پلاس نیست”. این خبر طرفدارانی را نا امید می‌کند که امیدوار بودند تام در فیلم Daredevil: Born Again حضور داشته باشد.

  • کارگردان Constantine 2 در مورد مراحل ساخت این فیلم صحبت کرد

کارگردان فرانسیس لارنس، در مورد چگونگی ساخت دنباله فیلم 2005 دی سی مصاحبه‌ای انجام داد. لارنس طی صحبت خود با ComicBook.com بیان کرد: «ما فیلمنامه نداریم اما کیانو ریوز، من و آکیوا که همگی روی اولین فیلم با هم کار کردیم، در طول سال‌ها تلاش کرده‌ تا یک فیلمنامه دیگر را اجرا کنیم. به دلیل پیچیدگی‌های دنیای DC/Vertigo و اینکه چه کسی مالک شخصیت بوده و چه کسی بر شخصیت‌ها کنترل دارد، پیشبرد پروژه کار دشواری بود.” در حال حاضر تایید شده که کیانو ریوز باز خواهد گشت و کنترل شخصیت در دستان کارگردان است اما داستان کلی در حال بحث است و فیلنامه به قلم آکیوا گلدزمن (Akiva Goldsman) خواهد بود.

  • کریس ایوانز اعتراف کرد که دلش برای استیو راجرز تنگ شده است

کریس ایوانز، ستاره سابق مارول در مصاحبه خود با PEOPLE اشاره کرد که دلش برای بازی در نقش اولین کاپیتان آمریکا در MCU تنگ شده است. “وقتی فیلم‌ها تمام می‌شوند، از اینکه استراحت می‌کنید خیلی خوشحال هستید اما خیلی سریع دلتنگ آن خواهید شد. من دلم تنگ شده اما بسیار سپاسگزار و خوشحال هستم که بخشی از آن دنیا بوده‌ام”

  • گزارش شده که اوون ویلسون نقش مامور موبیوس در Deadpool 3 را بر عهده خواهد داشت

گزارشی که اخیراً از دنیل آر پی کی (DanielRPK) منتشر شده، حاکی از آن است که شخصیت شناخته شده سریال لوکی، مامور موبیوس، در دنیای سینمایی مارول حضور خواهد داشت. طبق این گزارش، موبیوس نقش مهمی در این فیلم بازی خواهد کرد و این گزارش دور از ذهن نیست زیرا در برخی از مقالات به سفر ددپول در فیلم ابرقهرمانان دیگر اشاره شده است.

  • مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، دیوید زاسلاو وعده رشد بیشتر برای دنیای دی‌سی را داد

دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری قول داده که در سال‌های آینده رشد زیادی در دنیای توسعه‌یافته DC وجود خواهد داشت. زاسلاو در مصاحبه با هالیوود ریپورتر در مورد تغییرات اخیر در برادران وارنر به ویژه مدیران اجرایی جدید کمپانی، جیمز گان و پیتر سافران صحبت کرده و ادعا کرد که فضای زیادی برای رشد و فرصت در DCEU وجود دارد. علاوه بر رشد دنیای دی‌سی، تاکید کرد که قرار نیست چهار بتمن مختلف در دنیای دی‌سی مشاهده کنیم.

  • ظاهراً کنسل شدن فیلم Batgirl بر نقش بتمن مایکل کیتون تأثیری نداشته است

بر اساس گزارشی جدید، بازگشت مایکل کیتون در نقش بتمن برای اثر The Flash تحت تاثیر کنسلی Batgirl قرار نخواهد گرفت. حساب توییتری FlashFilmNews گزارش داد که بازگشت کیتون در نقش بروس وین/بتمن در فیلم آینده دنیای دی‌سی، طبق برنامه قبلی پیش خواهد رفت. فیلم The Flash در تاریخ 23 ژوئن 2023 در سینماها اکران خواهد شد.

  • نقشه راه مدیران جدید دی‌سی برای این دنیای بزرگ مشخص شده است

به گفته دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، جیمز گان و پیتر سافران، مدیران مشترک استودیو دی سی، تقریباً نقشه راه دنیای دی سی خود را تکمیل کرده‌اند. طبق نظر دیوید زاسلاو برنامه آینده این دو مدیر، طرفداران دنیای دی‌سی را به وجد خواهد آورد و شاهد رشد زیادی در این دنیا خواهیم بود.

  • طبق گزارشات، فیلم Thunderbolts تابستان آینده تولید می‌شود

طبق گزارش‌ها، استودیوی مارول تولید فیلم آینده‌اش در دنیای سینمایی مارول، Thunderbolts را در اواسط سال ۲۰۲۳ آغاز خواهد کرد. پس از اعلام خبر اخیر مبنی بر آغاز فیلمبرداری فیلم Captain America: New World Order در بهار 2023، دنیل آر‌پی‌کی (Daniel RPK)، فاش کرد که تولید Thunderbolts مدت کوتاهی پس از ساخت دنباله کاپیتان آمریکا در ژوئن 2023 آغاز خواهد شد. هر دو فیلم در حال حاضر برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده و بخشی از فاز 5 مارول هستند.

  • ادای احترام طرفداران به کوین کانروی، صداپیشه بتمن

پس از مرگ کوین کانروی، صداپیشه محبوب بتمن، طرفداران از مجسمه بتمن در بربنک، کالیفرنیا دیدن کردند تا به او ادای احترام کنند. این صدا پیشه در 10 نوامبر به دلیل سرطان درگذشت و 66 بود.

اخبار تلویزیونی

  • فیلمبرداری Agatha: Coven of Chaos زودتر از انتظار شروع می‌شود

بازیگر Emma Caulfield Ford فاش کرد تولید Agatha: Coven of Chaos زودتر از آنچه قبلاً گزارش شده، آغاز می‌شود. فیلمبرداری صحنه‌های این بازیگر در اسپین‌آف WandaVision از اوایل هفته آینده آغاز خواهد شد. فیلم برداری این اسپین اف قبلا برای دسامبر برنامه ریزی شده بود.

  • ادای احترام سوزان آیزنبرگ به صدا پیشه بتمن، کوین کانروی

صداپیشه Wonder Woman، به همکار، دوست فقید خود و صداپیشه بتمن، کوین کانروی، ادای احترام کرد. آیزنبرگ که به خاطر صداپیشگی‌اش در نقش واندر وومن شناخته می‌شود، پس از مرگ کانروی در 10 نوامبر در توییتر به او ادای احترام کرد. او در توییتر نوشت کوین مردی مهربان، باهوش، با استعداد و حرفه‌ای بود. او میراثی را بر جای گذاشت که هیچ وقت فراموش یا جایگزین نخواهد شد.

  • احتمال حضور کورتنی کاکس در دنیای مارول

طبق گزارشات مارول در حال مذاکره با کورتنی کاکس برای پیوستن به بازیگران مرد شگفت‌انگیز است. طبق توییت DanielRPK، مارول با کاکس ملاقات کرده تا در مورد پیوستن او به دنیای سینمایی مارول با یک نقش نامشخص در سریال آینده دیزنی پلاس Wonder Man صحبت کند. کاکس یکی از بازیگران با تجربه است که نقش‌های متعددی را ایفا کرده است اما هنوز هم بیشتر به خاطر بازی در نقش مونیکا گلر در سریال کمدی Friends شناخته می‌شود.

  • کوین کانروی، صدا پیشه بتمن، در ۶۶ سالگی درگذشت

کوین کانروی که بیشتر به عنوان صداپیشه بروس وین/بتمن در بسیاری از پروژه‌های انیمیشن DC شناخته می‌شود، در سن ۶۶ سالگی درگذشت. صدای کوین در بسیاری از پروژه‌های دی‌سی شنیده شده و بدون شک پر کردن جای خالی او کار آسانی نخواهد بود.

  • طرفداران The Boys Presents: Diabolical می‌توانند منتظر فصل دوم آن باشند

اسپین آف انیمیشنی سریال د بویز، داستان بیشتری برای گفتن دارد. ست روگن، تهیه کننده اجرایی The Boys اخیرا طی مصاحبه خود با Collider بیان کرد که فصل دوم این انیمیشن تولید خواهد شد؛ البته اگر همه چیز طبق برنامه ریزی پیش برود.

اخبار کمیک

  • نگاهی به گرین گابلین جدید مارول

کمیک جدید Gold Goblin #1 با نویسندگی کریستوفر کانتول و تصویر گری لان مدینا، گرین گابلین جدید را به تصویر می‌کشد. نورمن آزبورن که به عنوان دشمن مرد عنکبوتی شناخته می‌شود، در سری جدید کمیک اختصاصی خود ظاهری جدید پیدا کرده و نام Gold Goblin را گرفته است.

  • بتمن کشته شده و دخترش در تلاش است تا قاتل را دستگیر کند

در آینده، بتمن و چندین تن از انجمن عدالت آمریکا کشته می‌شوند. دختر بتمن برای پیدا کردن قاتل، تبدیل به ابرقهرمان شده و تمام تلاش خود را می‌کند تا قاتل پدرش را دستگیر کند. The New Golden Age شماره 1 که توسط جف جانز نوشته شده و توسط هنرمندان مختلف تصویرسازی شده است، خوانندگان را با غریبه‌ای آشنا می‌کند که تیم‌های مختلف انجمن عدالت آمریکا را در سراسر دی سی شکار کرده و می‌کشد. اگرچه تایید نشده که این شخص قاتل بروس است یا خیر اما هجده سال بعد، بتمن به قتل می‌رسد. از دست دادن پدرش، هلنا وین را وادار می‌کند تا به شکارچی هوشیار تبدیل شده و قاتل بتمن را تعقیب کند.

  • کورینتیان دنیای Sandman دی‌سی داستان‌های جدیدی را برای ارائه دارد

اسپین اف جدید سندمن، با نام The Sandman Universe: Nightmare Country – The Glass House #1 و با تمرکز بر شخصیت کورینتیان منتشر خواهد شد. نویسنده این اثر جیمز تینیون بوده و تصویرگری آن توسط لیساندرو استرن انجام گرفته است. تاریخ انتشار این کمیک برای ماه اپریل برنامه ریزی شده است.

  • همکار و شاگرد جدید سوپرمن، خطرناک‌تر و خشن‌تر از آن چیزی است که هر کسی تصور می‌کند

شاگرد کوتاه مدت سوپرمن، قهرمان نوجوانی به نام Boy Thunder (با نام اصلی دیوید سیکلا) است که نشانه‌هایی از بی‌احتیاطی و خشونت را در Batman/Superman: World’s Finest #8 نشان داده و مرد فولادی را مجبور می‌کند که به او هشدار جدی بدهد. سوپرمن پس از اینکه Boy Thunder نزدیک بود یک غارتگر دریایی را به دلیل شلیک به همکارش آکوالاد (عضو Teen Titans) بسوزاند، به او هشدار می‌دهد که عصبانیت کنترلش را بدست گرفته و نزدیک بود شخصی را بکشد.

امیدواریم با این مطلب توانسته باشیم از آخرین اخبار کمیک شما را باخبر کنیم. هر هفته با مروری بر گزیده اخبار و مقالات متنوع همراه ما باشید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.