• صفحه خانگی
  • >
  • مقالات
  • >
  • ۱۰ مورد از فیلم های قهرمانی خنده دار | فهرست خنده‌دارترین فیلم‌های ابرقهرمانی

۱۰ مورد از فیلم های قهرمانی خنده دار | فهرست خنده‌دارترین فیلم‌های ابرقهرمانی

ابرقهرمانان قوی و شجاع هستند. آن‌ها قدرت و هیبت را تراوش کرده و همچنین می‌توانند بسیار خنده دار باشند. با کافه کمیک همراه باشید تا به معرفی ۱۰ مورد از فیلم های قهرمانی خنده دار بپردازیم.

چه ابرقهرمانان جدی و چه ابرقهرمانان شوخ‌طبع همیشه طنز درونشان بوده است. در حالی که وقتی به ابرقهرمانان فکر می‌کنیم، طنز لزوماً اولین چیزی نیست که به ذهنمان خطور می‌کند اما چیزی است که ما واقعاً درمورد آن‌ها دوست داشته‌ایم و قدردانش هستیم.

فرقی نمی‌کند که این ماهیت خوشایند پل راد (Paul Rudd) در نقش مرد مورچه‌ای باشد یا طنز خود تخریب کن رایان رینولدز (Ryan Reynolds). در هر چیزی، قهرمانان دارای طنز همیشه مورد علاقه طرفداران هستند. آوردن عنصر طنز به ژانر ابرقهرمانی کلی تفاوت در جهان ایجاد می‌کند.

10- ماسک (The Mask) از بهترین فیلم های قهرمانی خنده دار

ماسک از بهترین فیلم های قهرمانی خنده دار

ماسک از بهترین فیلم های قهرمانی خنده دار

 

اگرچه The Mask یک فیلم ابرقهرمانی سنتی نیست، اما واقعاً از مزایای ابرقهرمانی بودن بهره می‌برد! هنگامی که استنلی ایپکیس (Stanley Ipkiss) یا جیم کری (Jim Carrey)، کارمند خجالتی بانک، ماسکش را بر صورت می‌گذارد، غیرعادی‌ترین قدرت‌های خارق‌العاده را به دست می‌آورد که این دنیا تا به حال به خود دیده است. او ضد‌گلوله، انعطاف پذیر و فرای منطق می‌شود و می‌تواند رقص سالسای مزخرفی انجام دهد!

اگر به دنبال یک فیلم ابرقهرمانی هستید که واقعاً سنت شکن است و مسیرش را هموار کرده، این فیلم قطعا برای شما مناسب است. این اثر هر چیزی که در یک فیلم ابرقهرمانی بخواهید را دارد. ماسک فیلمی کلاسیک و همچنین انتخابی عالی برای خندیدن است.

9- ثور: رگناروک (Thor: Ragnarok)

ثور: رگناروک

ثور: رگناروک

 

در چیزی که می‌توان آن را یک فیلم گروهی دوستانه در نظر گرفت، Thor: Ragnarok با جاذبه سرگرم‌کننده بین ثور (کریس همسورث – Chris Hemsworth) و هالک (مارک روفالو – Mark Ruffalo) می‌درخشد. علاوه بر اتفاقات خنده‌داری که آن دو روی پرده به ارمغان می‌آورند، ما صحنه‌های خنده‌دار الهام‌گرفته دیگری از جف گلدبلوم (Jeff Goldblum) را می‌بینیم.

علیرغم برخی از وقایع خشونت آمیزتر که در فیلم رخ می دهد، سخت است که در مورد طنز و رنگ‌های زنده‌ای که در سراسر فیلم جریان دارند هیجان زده نباشیم. مارول کار شگفت‌انگیزی با برگردوندن سرخوشی و طنز به این فرنچایز پس از ماهیت دل‌گیر The Dark World انجام داد.

8- شزم (!Shazam)

شزم از فیلم های قهرمانی خنده دار

شزم از فیلم های قهرمانی خنده دار

 

بخاطر این‌که شزم یک پسر نوجوان است که مطمئن نیستیم که او یک ابرقهرمان نوجوان باشد یا یک بزرگسال این فیلم بسیار قابل درک است، حداقل برای پسران نوجوان. اما بیلی بتسون (Billy Batson) اساسا یک نوجوان است که تمام شوخ‌طبعی و نشاط رشد نیافته یک فرد به بلوغ نرسیده را درون خودش دارد.

زاخاری لیوای (Zachary Levi) به عنوان ابرقهرمان اصلی واقعاً کار بسیار خوبی انجام داده و نشان می‌دهد که حتی بزرگسالان نیز می‌توانند مانند همتایان نوجوان خود مسخره باشند. دیدن او که درگیر چنین حماقت‌هایی است لذت بخش بوده.

7- مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) از خنده دارترین فیلم های قهرمانی

7- مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) از خنده دارترین فیلم های قهرمانی

7- مرد مورچه‌ای و زنبورک (Ant-Man and the Wasp) از خنده دارترین فیلم های قهرمانی

 

پل راد با این دنباله شگفت‌انگیز دوباره سر زبان‌ها آمد. او با شوخ‌طبعی خود، به طور مطلق تلاش کرد تا اسکات لنگ (Scott Lang) (مرد مورچه‌ای) را دوباره زنده کند. کمدی شگفت‌انگیز او با اضافه شدن رندال پارک (Randall Park ) بی‌اندازه خنده‌دار و مایکل پنا (Michael Peña) ترکیب استثنایی را در این فیلم ساخت.

انتخاب بازیگران این فیلم واقعاً بی‌عیب و نقص بود. از سکانس‌های جدی گرفته تا شوخی‌های کاملاً زمان‌بندی شده این فیلم هرچیز که بخواهید را دارد. هرچند که از لحاظ ژانر این اثر به عنوان یک «کمدی» در نظر گرفته نمی‌شود اما مرد مورچه‌ای و زنبورک یکی از بزرگ‌ترین دستاوردهای کمدی مارول تا به امروز است.

6- محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy)

Guardians of the Galaxy

Guardians of the Galaxy

 

در سال ۲۰۱۴، جیمز گان (James Gunn) یکی از بزرگ‌ترین هدایای تاریخ را به جهان داد: محافظین کهکشان. گان با پیروی از تیم اصلی، فیلم خنده‌دار ابرقهرمانی خود را با این کار به کمال رساند و برای همیشه به عنوان یک استاد مطلق این ژانر، راه خود را در قلب طرفداران باز کرد.

در فیلم Guardians بازیگرانی مانند کریس پرت (Chris Pratt)، زوئی سالدانا (Zoe Saldana)، دیو باتیستا (Dave Bautista)، وین دیزل (Vin Diesel) و بردلی کوپر (Bradley Cooper) به ایفای نقش می‌پردازند که دارای شگفت‌انگیزترین زمان‌بندی کمدی و خارق‌العاده‌ترین و بی‌معنی‌ترین لطیفه‌ها هستند. حتی یک رقص واقعا لذت بخش و مضحک برای نجات کهکشان نیز در این فیلم وجود دارد.

5- ددپول (Deadpool) یکی از فیلم های قهرمانی خنده دار

ددپول (Deadpool) یکی از فیلم های قهرمانی خنده دار

ددپول (Deadpool) یکی از فیلم های قهرمانی خنده دار

 

رایان رینولدز پس از سال‌های زیادی که نمی‌توان اندازه گرفت، بالاخره توانست این فیلم را به شکلی که همیشه می‌خواست بسازد. ددپول «مزدور پرحرف»، همان‌طور که همه او را می شناسید، از طریق استعدادهای رینولدز و بازیگران نقش مکمل با استعداد بر روی پرده نقره‌ای زنده شد.

این یک تغییر مسیر خوشایند از تلاش ناموفق برای زنده کردن این شخصیت در فیلم X-Men Origins: Wolverine بود. سال‌ها بعد، دنیا با این نسخه اکشن و خنده‌دار با درجه بزرگسال از Deadpool مورد توجه قرار گرفت و طرفداران این شخصیت را سرشار از شادی و خرسندی کرد.

4- اُردنگی (Kick-Ass)

اُردنگی

اُردنگی

 

کیک-اس یا اُردنگی یک فیلم ابرقهرمانی معمولی نیست. در این فیلم دیو لیزوسکی (Dave Lizewski) (آرون تیلور-جانسون – Aaron Taylor-Johnson) با الهام از قهرمانان کمیک‌بوک‌های محبوبش تلاش می‌کند تا به یک ابرقهرمان واقعی تبدیل شود. در یک رویداد واقعا تاسف بار اما خنده‌دار، اولین تلاش او برای مبارزه با جرم و جنایت درحالی که چاقو خورده و با یک ماشین برخورد می کند، با شکست روبه‌رو می‌شود.

دیدن آرون تیلور-جانسون (Aaron Taylor-Johnson)، نیکلاس کیج (Nicolas Cage)، کریستوفر مینتز-پلاس (Christopher Mintz-Plasse) و کلویی گریس مورتز (Chloe Grace Moretz) که همگی در لباس محافظان ابرقهرمانی هستند، چیزی نیست که بشود از دست داد.

در حالی که قطعاً مانند برخی فیلم‌های ابرقهرمانی دیگر که برای خانواده مناسب نیست با فیلمی عالی‌ طرف هستیم و شوخی‌ها هرگز تمام نمی‌شوند!

3- شگفت‌انگیزان (The Incredibles)

خنده دارترین فیلم های قهرمانی : شگفت‌انگیزان

خنده دارترین فیلم های قهرمانی : شگفت‌انگیزان

 

یکی از بهترین فیلم های قهرمانی خنده دار فیلم شگفت انگیزان است. به جرات می‌توان گفت که دیزنی و پیکسار واقعاً با فیلم شگفت‌انگیزان به جایگاه تاریخی‌ای دست پیدا کردند. در حالی که این انیمیشن به وضوح برای بچه‌ها ساخته شده بود، اما عناصر و شوخی‌های زیادی وجود داشت که آن را برای بزرگسالان نیز عالی می‌کرد. شگفت‌انگیزان خانواده پار را دنبال می‌کند که می‌دانند چگونه با وجود قابلیت‌ها و توانایی‌های ذهنی فوق‌العاده‌شان، زندگی «عادی» داشته باشند.

این فیلم با صدای کریگ تی نلسون (Craig T. Nelson) با استعداد ، هالی هانتر (Holly Hunter)، جیسون لی (Jason Lee) و ساموئل ال جکسون (Samuel L. Jackson)، یک ترن هوایی بی‌وقفه از سرگرمی، هیجان و شادی از ابتدا تا انتها است.

2- مرد آهنی (Iron Man)

فیلم های قهرمانی خنده دار : مرد آهنی

فیلم های قهرمانی خنده دار : مرد آهنی

 

در حالی که قبلاً فیلم‌های ابرقهرمانی دیگری نیز وجود داشت، این فیلم (همراه با شوالیه تاریکی نولان در همان تابستان) فیلمی است که واقعاً رنسانس فیلم ابرقهرمانی عصر مدرن را آغاز کرد. رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr) در فیلم خاستگاه خود، نقش تونی استارک/مرد آهنی را به خوبی اجرا کرد و قلب‌های طرفداران بسیاری را تسخیر کرد.

داونی جونیور شوخ طبعی خود را با فیلم همراه کرد و برای همیشه تبدیل به تونی استارک یگانه شد. هیچ‌کس نمی‌توانست این نقش را بهتر از او بازی کند و هیچ‌کس هم هرگز این کار را نخواهد کرد. او طعنه و طنز بی‌نظیری را به ارمغان آورد تا نشان دهد که استارک چقدر می‌تواند به طرز آزاردهنده‌ای دوست‌داشتنی باشد.

1- مردان اسرارآمیز (Mystery Men)

۱۰ تا از خنده دارترین فیلم‌های ابرقهرمان ها برای تمام دوران

فیلم های قهرمانی خنده دار

 

احتمالاً یکی از عجیب‌ترین فیلم‌های ابرقهرمانی ساخته شده، «مردان اسرارآمیز» بن استیلر (Ben Stiller) را در نقش آقای خشمگین (Mr. Furious) دنبال می‌کند. او ابرقهرمانی است که در حال ساختن تیمی است تا وارد دنیا شوند و آن را نجات دهند. چیزی که این فیلم را خنده‌دار می کند نه تنها تیم بازیگری شگفت‌انگیز (هنک آزاریا، ویلیام اچ میسی، گرگ کینیر، جین گاروفالو و پل روبنس) (Stiller, Hank Azaria, William H. Macy, Greg Kinnear, Janeane Garofalo, Paul Reubens) است، بلکه ابرقدرت‌هایی که شخصیت‌های فیلم دارند هم بامزه و بی‌معنی (به معنی کلمه) است.

استیلر فقط عصبانی است، آزاریا به خوبی از کارد و چنگال آشپزخانه استفاده می‌کند، میسی فقط یک کارگر معدن با یک بیل است، گاروفالو توپ بولینگ را به خوبی به کار می‌برد، و روبنس به سادگی نفخ دارد که باعث می‌شود مردم از هوش بروند. این فیلم فراتر از مضحک بوده و به همین دلیل یک بمب  از سرگرمی است.

منبع: Collider

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.