راهنمای بازی مارول اسنپ | راهنمای کامل بازی Marvel Snap

راهنمای بازی مارول اسنپ | راهنمای کامل بازی Marvel Snap

بازی Marvel Snap ممکن است برای کسانی که به بازی‌های استراتژیک مبتنی بر کارت عادت ندارند ترسناک باشد، اما این راهنما مطمئناً به بازیکنانی که در حال مبارزه و رویارویی با حریفان هستند کمک می‌کند. پس در ادامه با ما همراه شوید تا کامل‌ترین راهنمای بازی مارول اسنپ به زبان فارسی را به شما ارائه دهیم. از معرفی بهترین دست‌ها گرفته تا توضیحات کارت‌ها و استراتژی مورد نیاز برای برنده شدن.

آموزش نحوه بازی در مقابل دوستان در مارول اسنپ

پس از به‌روز رسانی مارول اسنپ به آخرین نسخه آن از طریق اپ استور، پلی استور یا استیم، بازیکنان باید یک تب جدید بین News و Main ببینند. این تب حالت‌های بازی (Game Modes) نام دارد، اینجا همان جایی است که بازیکنان مارول اسنپ می‌توانند گزینه حالت نبرد دوستانه (Friendly Battle) را برای بازی با دوستان خود پیدا کنند. شایان ذکر است که بازیکنان حتی در صورت برنده شدن، برای بازی در این حالت پاداشی با بوستر یا جایزه ارتقاء رتبه دریافت نخواهند کرد.

معطل نکنید و حالت بازی Friendly Battle را فشار دهید تا مسابقه تنظیم شود. یکی از بازیکنان باید دکمه Create را فشار دهد و یک کد کوتاه به آن‌ها تعلق می‌گیرد. آن کد را با یک دوست به اشتراک بگذارید و او باید Join را فشار داده و آن کد را در آن قرار دهد تا برای یک مسابقه دوستانه pvp مطابقت داشته باشد. پس از چند ثانیه کوتاه، مسابقه آغاز می‌شود، اما توجه فرمایید که قوانین کمی متفاوت از مسابقات معمولی است که بازیکنان به آن عادت کرده‌اند.

قوانین نبرد دوستانه یا Friendly Battle در مارول اسنپ

مسابقات دوستانه تقریباً مانند مسابقات تصادفی عمل می‌کنند، اما یک تغییر قابل توجه در این بین وجود دارد. بازیکنان متوجه نوار سلامتی با ده بریدگی در زیر عکس پروفایل هر دو بازیکن خواهند شد. هر دو بازیکن با ده واحد سلامت کار را شروع خواهند کرد و در طی چند دور، بسته به تعداد مکعب کیهانی یا Cosmic Cubes شرط بندی شده، سلامتی بازیکنان کاهش می‌یابد. البته که بازیکن بازنده در راند چند مکعبی را از دست می‌دهد و بازیکنان می‌توانند به بازی ادامه دهند یا به طور کامل از مسابقه خارج شوند.

اگر دو بازیکن مارول اسنپ در نهایت از دور 5 عبور کنند بدون اینکه هیچ یک از آن‌ها سلامتی خود را از دست بدهند، بازیکنان به طور خودکار برای سهام بالاتر اسنپ خواهند کرد.

راهنمای بازی Marvel Snap

راهنمای بازی Marvel Snap

چگونه در بازی مارول اسنپ کارت‌های بیشتری دریافت کنیم؟

بیش از یک راه برای دریافت کارت‌های جدید در مارول اسنپ وجود دارد. بازیکنان جدید ممکن است بخواهند در این بخش از راهنمای بازی مارول اسنپ به برخی از آن‌ها نگاهی بیاندازند. در ادامه با لیویتو همراه شوید.

مارول اسنپ جدیدترین بازی موبایل ابرقهرمانی مارول برای دستگاه‌های موبایل و استیم است. این بازی مبارزه‌ای مبتنی بر کارت به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا تیم کاملی از قهرمانان را برای مقابله با حریفان در یک تجربه مبارزه با کارت عمیق و اعتیادآور ایجاد کنند. در خلال بازی Marvel Snap، بازیکنان مجموعه‌ای از قهرمانان را از سراسر جهان مارول جمع‌آوری خواهند کرد.

از نام‌های معروفی مانند ولورین و کاپیتان آمریکا گرفته تا شخصیت‌های کمتر شناخته شده‌ای مانند آئرو و بلینک. مطمئناً یک ترکیب دست مورد علاقه برای لذت بردن همه وجود دارد. به دست آوردن کارت‌ها و ارتقای کیفیت آن‌ها اعتیادآور است و چند راه وجود دارد که بازیکنان می‌توانند کارت‌های جدید را برای مجموعه خود دریافت کنند.

بخش آموزشی

اولین باری که بازیکنان مارول اسنپ را اجرا می‌کنند، یک بخش آموزش کاربردی به آن‌ها ارائه می‌شود. این آموزش به بازیکنان می‌آموزد که چگونه بازی کنند و یک دست بسازند و حتی نکاتی در مورد استفاده از توانایی‌های کارت مانند کاپیتان آمریکا ارائه می‌دهد که توانایی افزایش Level کارت‌ها را در بطن خود دارد.

پس از اتمام مأموریت آموزشی، به هر بازیکن یک دست کارت برای شروع حرفه‌ای مبارزه با کارت ارائه می‌شود. این دست پایه به اندازه کافی قوی است که بازیکنان را در چند رده اول خود بدون نیاز به ساختن یک دست جدید تأمین کند.

Collection Level

یکی از هیجان انگیزترین عناصر مارول اسنپ، توانایی ارتقاء کیفیت کارت است. هر کارت معمولاً به عنوان یک کارت با سطح کیفی Uncommon شروع می‌شود، این‌ها کارت‌های سطح پایه هستند و کاربرد زیادی ندارند. در نتیجه باید نسبت به ارتقاء آن‌ها اقدام کنید.

برنده شدن در مسابقات و باز کردن قفل مواد مورد نیاز ارتقاء به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا کارت‌های خود را ارتقاء دهند، اتفاقی که نه تنها ظاهر جذابی به آن‌ها می‌دهد، بلکه Collection Level را نیز ارتقاء می‌دهد. علاوه بر این، دیدن شخصیت‌هایی مانند Weapon X با نام مستعار Wolverine به عنوان یک کارت متحرک سه بعدی بسیار شیرین است. همانطور که Collection Level توسط بازیکنان در حال ارتقاء کارت‌ها به رتبه‌های بالا می‌رسد، برای هر مرحله جوایزی داده می‌شود. هر ۲ بار لول آپ شدن پاداش یک کارت کاملاً جدید برای اضافه کردن به تیم و افزایش قدرت دست به بازیکن می‌دهد

جوایز مسابقات ranked

انجام مسابقات در مارول اسنپ فقط برای سرگرمی و سر و کله زدن با دوستان نیست. بازی دارای یک سیستم رتبه‌بندی است که از Recruit در سطح یک شروع می‌شود و به رتبه بی‌نهایت یا اینفینیتی برای سطح 100 می‌رسد. گفتن این کار آسان‌تر از انجام آن است، شکست خوردن در یک مسابقه می‌تواند بازیکنان را به سطوح پایین بازگرداند، در حالی که برنده شدن به آن‌ها کمک می‌کند تا به سمت رتبه بعدی پیشروی کنند و اگر خوش‌شانس باشند کارت جدیدی را به عنوان پاداش دریافت خواهند کرد.

چگونه Collection Level را در مارول اسنپ به سرعت افزایش دهیم؟

بازیکنان مارول اسنپ اگر می‌خواهند کارت‌های جدید و جوایز دیگر کسب کنند، باید Collection Level خود را افزایش دهند.

در مارول اسنپ، بازیکنان با افزایش Collection Level خود، کارت‌ها، تقویت‌کننده‌ها و اعتبارات جدید کسب خواهند کرد. به ازای هر دو سطح به دست آمده، بازیکنان یکی از سه جایزه ذکر شده را کسب خواهند کرد. این تنها راهی است که بازیکنان می‌توانند کارت‌های جدید را علاوه بر دریافت از طریق بتل پس باز کنند. این بخش از راهنمای بازی مارول اسنپ به چگونگی افزایش سریع Collection Level در مارول اسنپ، نحوه ارتقاء کارت‌ها و موارد دیگر می‌پردازد.

منظور از Collection Level در مارول اسنپ چیست و چگونه می‌توان آن را بررسی کرد؟

بازیکنان مارول اسنپ می‌توانند با رفتن به برگه اصلی در صفحه اصلی و کلیک روی عدد سبز براق زیر عکس نمایه آواتار، Collection Level فعلی خود را بررسی کنند. با ارتقای کارت‌ها، بازیکنان حداقل دو امتیاز برای افزایش Collection Level کسب می‌کنند و برای آن‌ها اعتبار، تقویت‌کننده و کارت اسرارآمیز به‌دست می‌آورند. در مورد کارت‌های اسرارآمیز، همه بازیکنان کارت‌های یکسانی را برای چند سطح اول دریافت می‌کنند، اما در نهایت، کارت‌های بعدی آن‌ها به صورت تصادفی انتخاب می‌شوند.

در حال حاضر چند بار می‌توان یک کارت را ارتقاء داد؟

هنگامی که یک کارت به دست آمد، به عنوان یک کارت پایه در اختیار شما قرار می‌گیرد. از آنجا، بازیکنان مارول اسنپ می‌توانند هر کارت را ۶ بار دیگر ارتقاء دهند. در اینجا لیستی از سطح کارت‌های بازی و میزان پولی که بازیکنان برای ارتقا هزینه می‌کنند آمده است:

  • Uncommon – 1 Collection Level (25 Credits / 5 Boosters)
  • Rare – 2 Collection Levels (100 Credits / 10 Boosters)
  • Epic – 4 Collection Levels (200 Credits / 20 Boosters)
  • Legendary – 6 Collection Levels (300 Credits / 30 Boosters)
  • Ultra – 8 Collection Levels (400 Credits / 40 Boosters)
  • Infinity – 10 Collection Levels (500 Credits / 50 Boosters

راهنمای بازی Marvel Snap : چگونه به رنک Infinite برسیم

مارول اسنپ بازیکنان را با یک بازی کارتی موبایلی کاملاً جدید آشنا می‌کند که همه شخصیت‌ها، آیتم‌ها و ماشین‌های مورد علاقه‌شان را از دنیای مارول به نمایش می‌گذارد. مارول اسنپ با یک سیستم پیچیده از مکانیک‌های ترکیبی، به ویژه برای طیف وسیعی از بازیکنان از معمولی تا رقابتی جذاب است. سیستم رتبه بندی همچنین به بازیکنان اجازه می‌دهد تا از سطوح مختلف صعود کنند. این سیستم دارای 11 رتبه است: استخدام، عامل، آهن، برنز، نقره، طلا، پلاتین، الماس، ویبرانیوم، امگا، کهکشانی و در پایان بی‌نهایت (معادل انگلیسی Recruit, Agent, Iron, Bronze, Silver, Gold, Platinum, Diamond, Vibranium, Omega, Galactic و Infinite).

این بازی دارای مکانیکی تحت عنوان “Snap” است که به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا امتیازات خود را قمار کنند و مقداری را که ممکن است برنده یا ببازند دو برابر کنند. درک این مکانیک بخش بزرگی از موفقیت در سیستم رتبه‌بندی است، اما در واقع بر نحوه بازی بازیکنان تأثیر نمی‌گذارد. راهنمای بازی Marvel Snap به بازیکنان درک بهتری از نحوه رسیدن به رتبه برتر Infinite می‌دهد و در عین حال شبکه پیچیده مکانیک موجود را کاملاً روشن می‌کند.

راهنمای بازی Marvel Snap: آموزش 6 نکته و ترفند کاربردی برای افراد تازه‌وارد

دنیای ابرقهرمانی مارول تقریباً هر روز محتوا منتشر می‌کند. از دیزنی پلاس، نمایش‌ها و فیلم‌های دنیای سینمایی مارول، تا کمیک‌هایی که همه چیز از آنجا شروع شد. حتی قلمرو بازی‌های ویدیویی نیز از دست این غول کمیک در امان نیست. Marvel Snap اکنون منتشر شده و برای بازی به صورت رایگان در دسترس است و به طرفداران قول ارائه یک بازی کارتی کلکسیونی چندنفره و عمیق و پر اکشن را می‌دهد.

بازی Marvel Snap جدیدترین بازی موبایل منتشر شده از این تیم بازی‌سازی در استودیوی Second Dinner است. بن برود، حکم یک کارکشته و فارغ‌التحصیل بازی‌های کارتی را دارد،  او در مارول اسنپ پیشتاز است و در تجربه‌های بازی‌های کارتی موبایل، تجربه زیادی دارد – هر چه باشد، او یکی از روسای سابق Hearthstone است. مارول اسنپ که برای دانلود در استیم، اندروید و iOS موجود است، یک بازی مبارزه‌ای کارتی است. ما در لیویتو برای بازیکنان تازه‌وارد و ناآشنا به بازی‌های کارتی، در اینجا چند نکته و ترفند تدارک دیده‌ایم که مراحل اولیه بازی را آسان‌تر و تجربه اولیه را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

  1. در قالب Mr. Fantastic بازی کنید

رید ریچاردز، همچنین معروف به آقای شگفت انگیز، رهبر چهار شگفت انگیز و یکی از باهوش‌ترین افراد در کل دنیای مارول است. رید که با سوزان استورم، زن نامرئی ازدواج کرده است، نه تنها به دلیل توانایی فکری‌اش شناخته شده است، بلکه به توانایی او در کشش و انقباض بدن‌اش مانند بتونه معروف است.

  1. ارتقاء بصری

کارت‌ها اشکال مختلفی دارند که می‌توانند داشته باشند. هر کارت را می‌توان ارتقاء داد و باید دارای یک دست با کیفیت بالاتر باشد. برنده شدن در مسابقات برای دریافت XP و کسب منابع به بازیکنان این امکان را می‌دهد که کارت‌های خود را ارتقاء دهند.

  1. دست (deck) خود را ویرایش کنید

یکی از عناصر کلیدی موفقیت در مارول اسنپ، ساخت یک دک جدید متناسب با سبک‌های بازی فردی است. همانطور که بازیکنان کارت‌های جدید به دست می‌آورند، استفاده از استراتژی و برنامه‌ریزی مسابقات با ساختن دقیق یک دست برای پیروزی ضروری است. این ارتقاء‌ها سطح نادر بودن کارت را افزایش می‌دهند و جلوه‌های سه بعدی جالبی را ارائه می‌کنند که در کنار کارت‌های استاندارد ظاهر می‌شوند.

  1. گرفتن یا تصاحب مکان‌ها

هدف بازی در مارول اسنپ این است که یکی از سه مکان را که با پیشرفت مسابقه ظاهر می‌شوند، بگیرد. این مکان‌ها می‌توانند در هر جایی مانند آتلانتیس یا آزمایشگاه گاما باشند. مکان‌ها ممکن است تأثیرات متفاوتی بر کل بازی داشته باشند، و برخی از این‌ها حتی مکان را در اواسط مسابقه تغییر می‌دهند.

  1. مأموریت‌ها را کامل کنید

در مارول اسنپ مأموریت‌های مختلفی برای تکمیل وجود دارد. برخی چالش‌های اضافی را ارائه می‌دهند و گیم پلی را کاملاً متفاوت می‌کنند. بسیاری از آن‌ها برای تکمیل نیاز به تغییر فهرست در دست انتخابی فعلی دارند.

مأموریت‌های روزانه، که هر 24 ساعت یک‌بار به روز می‌شوند، معمولاً سریع و آسان هستند. این‌ها شامل مأموریت‌های مانند ارتقاء سطح یک کارت یا برنده شدن X مقدار مسابقات می‌شود که باعث تکمیل شدن و ارائه XP به بازیکنان می‌شود. مارول اسنپ همچنین دارای چالش‌های هفتگی، مأموریت‌های استخدام و یک سیزن پس است که اولین مورد با موضوع سیمبیوت است. همه این گزینه‌ها پس از تکمیل شدن به شما XP پرداخت می‌کنند.

  1. توضیحات مرتبط با مهارت‌ها را بخوانید

اگرچه این به معنای خواندن بی پایان شرایط و ضوابط نیست، اما مستلزم نگاهی بیش‌تر به عناصر مختلف مارول اسنپ است. به طور خاص، به کارت‌های شخصیت و مکان‌هایی که در طول مسابقه ظاهر می‌شوند، توجه کنید. هر دوی این‌ها اطلاعات بیش‌تری خواهند داشت که می‌تواند به سرعت جریان مسابقه را تغییر دهد.

برای اینکه مسابقه را به درستی تغییر دهید، ابتدا توانایی‌های هر کارت شخصیت در دست انتخاب شده را بررسی کنید. بیش‌تر (اما نه همه) شخصیت‌ها توانایی خاصی دارند که بر اساس قدرت‌های کمیک است، قدرتی که در صورت بازی صحیح می‌تواند زمین بازی را تغییر دهد. دوم، مکان‌هایی که ظاهر می‌شوند اغلب دارای یک اثر وضعیت هستند که بازیکنان باید در حین پیشرفت مسابقه در ذهن داشته باشند. خواندن حروف ریز توضیحات بازی در این مورد واقعاً مفید است و هر تازه‌واردی که به آن‌ها توجه می‌کند، برنده خواهد شد.

فهرست همه مکان‌ها و ویژگی‌های آن‌ها در مارول اسنپ

  • Asgard: هر کسی که این مکان را بعد از نوبت 4 برنده شود می تواند دو کارت بکشد.
  • Atlantis: اگر فقط یک کارت در اینجا دارید، 5+ قدرت اضافه خواهید گرفت..
  • Attilan: بعد از نوبت 3، شافل کنید و سه کارت از دست خود بکشید.
  • Avengers Compound: در نوبت 5، همه کارت‌ها باید در این نقطه بازی شوند.
  • Baxter Building: هرکسی که این مکان را برنده شود، قدرت +3 را در مکان‌های دیگر دریافت می‌کند.
  • Central Park: به هر مکان یک کارت Squirrel اضافه کنید.
  • Cloning Vats: هر کارتی که در اینجا بازی می‌شود یک نسخه به دست بازیکن اضافه می‌شود.
  • Crimson Cosmos: کارت‌های 1، 2 و 3 هزینه‌ای را نمی‌توان در اینجا بازی کرد.
  • Daily Bugle: یک کپی از یک کارت در دست حریف خود بگیرید.
  • Danger Room: کارت‌هایی که در اینجا بازی می‌شوند 25 درصد احتمال نابودی دارند.
  • Dark Dimension: کارت‌های موجود در این مکان تا زمانی که بازی به پایان برسد، آشکار یا به اصطلاح رو نمی‌شوند.
  • District X: هر دو دست را با 10 کارت تصادفی جایگزین می‌کند.
  • Dream Dimension:  افکت از دور 5 شروع می‌شود، کارت‌ها 1 انرژی بیش‌تر مصرف می‌کنند.
  • Ego: خود Ego کار را به دست می‌گیرد و برای بازیکنان کارت بازی می‌کند.
  • Elysium: کارت‌ها 1 انرژی کم‌تر مصرف دارند.
  • Fisk Tower: وقتی کارتی به این مکان رفت، آن را از بین می‌برد.
  • Gamma Lab: پس از نوبت 3، همه کارت‌های اینجا به هالک تبدیل می‌شوند.
  • Grand Central: بعد از نوبت 5، یک کارت از دست هر بازیکن در اینجا قرار می‌گیرد.
  • Hala: پس از نوبت 4، کارت هایی را که متعلق به بازیکنی با کمترین قدرت است را در اینجا از بین می‌برد.
  • Hell’s Kitchen: یک کارت 1 هزینه‌ای از دست شما می‌کشد.
  • Hellfire Club: کارت‌های که 1 هزینه‌ای هستند را نمی‌توان در اینجا بازی کرد.
  • K’un Lun: وقتی کارتی به اینجا حرکت می‌کند، دو قدرت اضافی به آن داده می‌شود.
  • Kamar-Taj: اثرات On Reveal دو بار اتفاق می‌افتد.
  • Knowhere: اثرات On Reveal اتفاق نمی‌افتد.
  • Kyln: بعد از نوبت 4 در اینجا نمی‌توان کارتی را بازی کرد.
  • Lemuria: کارت‌ها در نوبت فعلی آشکار یا رو نمی‌شوند.
  • Limbo: این زمین یک نوبت اضافی دارد.
  • Los Diabos Base: در انتهای دور 3، یک مکان تصادفی را خراب می‌کند.
  • Luke’s Bar: هر کارتی که در اینجا بازی شود به دست بازیکن باز می‌گردد.
  • Mindscape: در شروع نوبت 6، بازیکنان دست‌های خود را عوض می‌کنند.
  • Miniaturized Lab: در نوبت های 3، 4 و 5، هیچ کارتی در این مکان بازی نمی‌شود.
  • Mirror Dimension: در دور 4، این مکان را به یکی از مکان‌های دیگر تبدیل می‌کند.
  • Mojoworld: هر کسی که کارت‌های بیش‌تری در اینجا داشته باشد، +100 Power دریافت می‌کند.
  • Monster Island: برای هر بازیکن یک هیولای 9 قدرتی اضافه می‌کند.
  • Monster Metropolis: کارت‌هایی که در اینجا بالاترین قدرت را دارند، 3 توان اضافی دریافت می‌کنند.
  • Muir Island: پس از هر نوبت، به کارت‌ها در اینجا +1 Power داده می‌شود.
  • Murderworld: پس از نوبت 3، کارت‌های اینجا از بین می‌روند.
  • Necrosha: کارت‌های اینجا دارای -2 قدرت هستند.
  • Negative Zone: کارت‌های اینجا دارای -3 قدرت هستند.
  • New York: در دور 6، می‌توانید کارت‌ها را به این مکان منتقل کنید.
  • Nova Roma: یک کارت می‌کشد.
  • Olympia: دو کارت می‌کشد.
  • Onslaught’s Citadel: اثرات Ongoing در اینجا دو برابر می‌شوند.
  • Oscorp Tower: بعد از نوبت 3، همه کارت‌ها در اینجا جابه‌جا یا عکس می‌شوند.
  • Project Pegasus: اضافه کردن +5 انرژی در نوبت فعلی.
  • Ruins: سرزمین وحشی نابودگر.
  • Sakaar: یک کارت از دست هر بازیکن در اینجا قرار می‌گیرد.
  • Sanctum Sanctorum: کارت‌ها را نمی‌توان در اینجا بازی کرد.
  • Savage Land: به هر طرف دو رپتور اضافه می‌کند.
  • Shadowland: یک نینجا به هر طرف با -2 Power اضافه می‌کند.
  • Shuri’s Lab: وقتی کارتی را اینجا بازی می‌کنید، قدرت آن را دو برابر می‌کند.
  • Sinister London: وقتی کارتی را در اینجا بازی می‌کنید، یک کپی از آن را به یک مکان تصادفی اضافه می‌کند.
  • Sokovia: یک کارت از دست هر بازیکن را دیسکارد می‌کند.
  • Stark Tower: بعد از نوبت 5، همه کارت‌ها را در اینجا +2 Power می‌دهد.
  • Strange Academy: در پایان دور 5، همه کارت‌ها را به مکان‌های تصادفی دیگر منتقل می‌کند.
  • Subterranea: تعداد 5 سنگ را در هر دو دست بازیکنان شافل می‌کند.
  • Bar with no Name: هر کس در اینجا کمترین قدرت را داشته باشد برنده است.
  • The Big House: کارت‌های 4، 5 و 6 هزینه‌ای را نمی توان در اینجا بازی کرد.
  • The Hub: یک کارت تصادفی به هر دو دست اضافه می‌کند.
  • The Ice Box: به یک کارت در دست هر بازیکن +1 هزینه می‌دهد.
  • The Peak: هر کارت در دست شما، قدرت و هزینه‌اش را عوض می‌کند.
  • The Raft: ابتدا برای پر کردن این مکان باید یک کارت 6 هزینه‌ای بکشید که هزینه بازی آن 0 شود.
  • The Space Throne: فقط یک کارت از هر بازیکن می‌تواند اینجا باشد.
  • The Superflow: اگر در این مکان کارتی ندارید، در هر نوبت 1+ انرژی خواهید گرفت.
  • The Triskelion: دست هر بازیکن را با کارت‌های تصادفی پر می‌کند.
  • The Vault: در نوبت 6، هیچ کارتی در اینجا قابل بازی نیست.
  • Tinkerer’s Workshop: تعداد 1+ انرژی برای این نوبت.
  • Titan: همه کارت‌های 6 هزینه‌ای 1 انرژی کمتر مصرف می‌کنند.
  • Transia: موقعیت‌های هر مکان را عوض می‌کند.
  • Wakanda: کارت‌های اینجا را نمی‌توان از بین برد.
  • Wakandan Embassy: به کارت‌هایی که در دست دارید، قدرت 2+ داده می‌شود.
  • Washington DC: کارت‌هایی که در اینجا بدون توانایی هستند، قدرت +3 دریافت می‌کنند.
  • Wierdworld: هر دو بازیکن از دست حریف خود کارت می‌کشند.
  • Westview: در دور 4 به یک مکان جدید تبدیل می‌شود.
  • Worldship: مکان‌های دیگر را نابود می‌کند.
  • X-Mansion: بعد از نوبت 3، برای هر بازیکن یک کارت تصادفی در اینجا اضافه می‌کند.
  • Xandar: کارت‌های اینجا قدرت +1 دریافت می‌کنند.
راهنمای بازی Marvel Snap : بهترین کارت‌های pool 1

راهنمای بازی Marvel Snap : بهترین کارت‌های pool 1

راهنمای بازی Marvel Snap : بهترین کارت‌های pool 1

مارول بیش از هشتاد سال است که یک غول سرگرمی بوده. در طول تاریخ نشر و تولیدکنندگی طولانی خود، مارول فعالیت خود را به چندین شکل مختلف رسانه، مانند کتاب‌های مصور، کارتون، فیلم و بازی‌های ویدیویی گسترش داده است. مارول میزبان برخی از معروف‌ترین شخصیت‌های تاریخ است، شخصیت‌هایی که در جلد نخست مجلات، بیلبوردها و حتی تی شرت‌هایی قرار گرفته‌اند که با یک نگاه قابل تشخیص هستند. جدیدترین سرمایه گذاری مارول در بازار بازی‌های ویدیویی، به ویژه ژانر بازی‌های موبایلی، عنوان موفق مارول اسنپ است. Marvel Snap یک بازی کارتی استراتژیک است که در آن بازیکنان می‌توانند تعداد بی‌پایانی کارت را جمع آوری کنند و آثار هنری منحصر به فرد قهرمانان و شروران مورد علاقه خود را به دست آورند.

  1. Vatu The Watcher

شخصیت Vatu the Watcher سابقه‌ای طولانی و مرموز در دنیای مارول دارد. او زمانی ظاهر می‌شود که وقایع مهم تاریخی رخ می‌دهند. او نیرویی قادر مطلق است که در یک چشم به هم زدن مکان و زمان را کاوش می‌کند. در مارول اسنپ، Vatu به بازیکن اجازه می‌دهد تا مکان‌های مخفی و قدرت‌های ویژه آن‌ها را در صورت وجود، مشاهده کند.

  1. Squirrel Girl

شخصیت Squirrel Girl یکی از برجسته‌ترین و شناخته‌شده‌ترین شخصیت‌های تاریخ کمیک مارول است. او به تنهایی برخی از قدرتمندترین تبهکاران را در کتاب‌های کمیک شکست داده است و قدرتمندترین شخصیت در بین قهرمانان مارول محسوب می‌شود.

شخصیت Squirrel Girl یک کارت تک هزینه در مارول اسنپ با قدرت یک نیز است. او در توانایی خود برای پر کردن چندین مکان به طور همزمان می‌درخشد. علاوه بر این، توانایی آشکارسازی Squirrel Girls به او این امکان را می‌دهد که در هر مکان غیر از مکان خود، یک نشانه سنجاب بازی کند. این توانایی می‌تواند به طور قابل توجهی مخالفان را از تعادل خارج کند و یک رشته منحصر به فرد از گزینه‌ها را برای استفاده از توانایی‌های مکان یابی ارائه دهد.

  1. Ant-Man

مرد مورچه‌ای یا Ant-Man یک شخصیت قدرتمند هم در Marvel Comics و هم Marvel Snap است. Ant-Man به عنوان یکی از انتقام‌جویان اصلی، بر بسیاری از دشمنانی که هم به‌عنوان یک غول و هم به اندازه یک حشره پا به او گذاشته‌اند، تسلط داشته است.

شخصیت Ant-Man می‌تواند یکی از ضروری‌ترین کارت‌ها در یک دست باشد و زمانی که در لحظه دقیق بازی می‌شود، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. Ant-Man میزان قدرت 1 دارد، اما توانایی مداوم فوق‌العاده قدرتمندی دارد که وقتی با سه کارت دیگر بازی می‌شود، یک به علاوه سه به کل قدرت می‌دهد. قرارگیری مناسب Ant-Man می‌تواند در یک چشم به هم زدن جدول را در یک بازی برگرداند و حریف را کاملاً از لاک دفاعی خارج کند.

  1. Quicksilver

شخصیت Quicksilver کارتی است که هر بازیکن باید در دست خود داشته باشد. او یک کارت pool ضروری است، زیرا امکان بازی در نوبت اول را فراهم می‌کند. برخی از بازیکنان کارت‌های کم‌هزینه را حذف می‌کنند به این امید که در اواخر بازی با کارت‌های قوی‌تر بر مسابقه تسلط پیدا کنند. با این حال، یک شروع قوی می‌تواند به اندازه یک حسن ختام قدرتمند باشد.

کارت Quicksilver یکی از سریع‌ترین شخصیت‌های مارول کامیکس است، شخصیتی که از توانایی خود برای پیشی گرفتن از جاذبه استفاده می‌کند. توانایی کوئیک سیلور در مارول اسنپ به او این امکان را می‌دهد که همیشه در شروع مسابقه در دست یک بازیکن باشد. یک بازی تضمینی در بازی‌ای که یک کارت اضافی می‌تواند تفاوت بین برد و باخت باشد بسیار ارزشمند است.

  1. Nightcrawler

شخصیت Nightcrawler یکی از محبوب‌ترین مردان ایکس در دنیای مارول است و با داشتن یکی از جالب‌ترین طراحی‌ها و شخصیت‌های عجیب و غریب، جایگاه برجسته‌ای در جامعه قهرمانان جهش یافته دارد.

توانایی Nightcrawler در Marvel Snap به او این امکان را می‌دهد که یک بار در هر مسابقه یک مکان را جابجا کند. این می‌تواند به چندین بازی چالش‌برانگیز منجر شود که حریفان را گوش به زنگ نگه می‌دارد، و در مرحله دوم حدس می‌زنند چه حرکاتی باید انجام دهند. به عنوان مثال، ترک یک نقطه در هر دو طرف با یک پایگاه قدرت غالب قوی، حریف را مجبور می‌کند تا نیروهای خود را در تلاش برای مقابله با بازی تقسیم کند و آن‌ها را خیلی دست خالی نگه دارد.

  1. Hawkeye

کارت Hawkeye در اکثر دست‌ها باید وجود داشته باشد، زیرا وقتی با ماشین‌های مناسب ترکیب می‌شود، می‌تواند نقطه شروع قوی ایجاد کند. Hawkeye همیشه یک سلاح مخفی در Avengers بوده است و نقش او در Marvel Snap نیز چندان تفاوتی ندارد.

هنگام بازی، توانایی Hawkeye فعال می‌شود، که به بازیکن امتیاز مثبت دو می‌دهد تا در نوبت بعدی کارت دوم در همان مکان بازی شود. به عبارتی یک ترکیب قدرتمند است که اغلب مورد استفاده قرار می‌گیرد، در واقع امتیاز این کارت بازی Hawkeye در مکان میانی است، همراه با مدوسا در نوبت بعدی، که قدرت به علاوه چهار را به همراه دارد. نکته دیگر در این خصوص، وقتی با یک کارت جسیکا جونز و مرد مورچه‌ای جفت می‌شود، حریف کاری نمی‌تواند برای شکست دادن این تخته قدرتمند انجام دهد.

راهنمای بازی Marvel Snap: دست مرد عنکبوتی

این راهنما به جزئیات چندین دست مارول اسنپ شامل مرد عنکبوتی، کارت Pool 3 با قابلیت On Reveal که می‌تواند مکان را قفل کند، می‌پردازد.

شخصیت Spider-Man یک کارت Pool 3 در Marvel Snap با قابلیت On Reveal است که مانع از بازی کردن حریفان در مکان خود در دور بعدی می‌شود. این افکت می‌تواند در پوسته‌های مختلف کاملاً قوی باشد و بازیکنانی که از کنترل تخته لذت می‌برند باید مدتی را با مرد عنکبوتی بگذرانند. راهنمای بازی Marvel Snap برای کمک به این تلاش با ارائه جزئیات در مورد چندین دست متمرکز بر مرد عنکبوتی در Marvel Snap آماده‌سازی شده است.

Budget Spider-Man Control

دست مرد عنکبوتی در مارول اسنپ

کارت هزینه
Nova 1
Angela 2
Scorpion 2
Ironheart 3
Storm 3
Killmonger 3
Shang-Chi 4
Spider-Man 4
Enchantress 4
Hobgoblin 5
Professor X 5
Gamora 5

 

این دست کنترلی مارول اسنپ برای بازیکنانی خوب است که مرد عنکبوتی را خیلی زود در Pool 3 باز کرده‌اند و راه‌های مختلفی برای قفل کردن مکان‌ها دارد. قابل ذکر است، استقرار Hobgoblin یا Professor X در خط مرد عنکبوتی در دور پنج یک الگوی بازی قدرتمند است، و تمرکز دست روی کنترل مکان، ضربه زدن با گامورا را آسان‌تر می‌کند.

Budget Zabu Control

کارت هزینه
Sunspot 1
Agent 13 1
Storm 3
Zabu 3
Jubilee 4
Shang-Chi 4
Enchantress 4
Spider-Man 4
Jessica Jones 4
Moon Girl 4
Devil Dinosaur 5
America Chavez 6

بازیکنانی که در اوایل بازی Pool 3 هستند و Marvel Snap’s Savage Land Season Pass را خریداری کرده‌اند، باید Spider-Man را در این پوسته Zabu امتحان کنند. در واقع، مرد عنکبوتی نیم‌هزینه ابزاری بسیار قدرتمند است که وقتی با Moon Girl تکرار می‌شود، مرگ‌بارتر می‌شود. این تکرار به بازیکنان این امکان را می‌دهد تا دو نسخه از مرد عنکبوتی را در نوبت پنجم به کار گیرند، به شرطی که زابو در تخته باشد و گزینه‌های حریف خود را در نوبت نهایی به شدت محدود کند.

Spider-Man Control

دست مرد عنکبوتی مارول اسنپ

کارت هزینه
Nightcrawler 1
Sunspot 1
Lizard 2
Daredevil 2
Scorpion 2
Storm 3
Electro 3
White Queen 4
Shang-Chi 4
Spider-Man 5
Professor X 5
Doctor Doom 6

همانطور که بازیکنان از طریق Marvel Snap Pool 3 پیش می‌روند، باید به فکر استفاده از دست کنترل مرد عنکبوتی با بودجه قبلی در این مسیر باشند. در حالی که تنها تعداد انگشت شماری از ارتقاء‌ها در اینجا یافت می‌شوند، آن‌ها به افزایش قابل توجه سطح قدرت دست کمک می‌کنند. Daredevil و Doctor Doom به طور خاص اضافه شونده‌های خوبی هستند که اطلاعاتی را ارائه می‌کنند و اجازه می‌دهند تا یک فشار بزرگ در دور نهایی انجام شود.

راهنمای بازی Marvel Snap

راهنمای بازی Marvel Snap

راهنمای بازی Marvel Snap: بهترین دست‌های مبتنی بر Onslaught

بازی Marvel Snap یک بازی کارتی سریع است که از هیجان دنیای مارول استفاده می‌کند تا یک تجربه شگفت‌انگیز همه جانبه موبایلی را به ما ارائه دهد. با بیش از 200 کارت در دسترس بازیکن، ترکیب‌های بی پایانی از دست‌ها وجود دارد که می‌توان آن‌ها را ایجاد کرد و در طول بازی از آن‌ها استفاده نمود.

استراتژی

با توجه به توانایی Onslaughts یعنی «دوبرابر کردن سایر اثرات Ongoing در مکان فعلی»، چند فاکتور اولیه وجود دارد که بازیکن باید از آن‌ها آگاه باشد تا به طور کامل از این کارت قدرتمند حداکثر استفاده را ببرید. از آن‌جایی که توانایی او روی کارت‌های دیگر تأثیر مثبت می‌گذارد، بازیکن می‌بایست مکانی را با کارت‌های قدرتمند متمرکز کند تا با یک بازی نهایی بزرگ، دشمن را غافلگیر نماید. این کارت‌ها باید دارای افکت‌های “Ongoing” باشند، به این معنی که پاداش اضافی کارت در طول بازی به جای زمانی که کارت کشیده می‌شود، اعمال می‌شود.

با این گفته، بازیکن می‌بایست روی 2 مکان تمرکز کند تا به Onslaught بهترین شانس را برای تأثیر مثبت بر بازی بدهد. اولین مکان که در آن کارت کشیده شده را ارزیابی کنید (Uatu the Watcher می‌تواند به مشاهده بقیه آن‌ها کمک کند) و سه کارت اول را در اینجا بازی کنید. سپس از کارت‌های 4، 5 و Onslaught برای به دست آوردن موقعیت دوم استفاده کنید.

از طرف دیگر، بازیکن می‌تواند کارت‌ها را در مکان‌های مختلف جایگزین کند تا دشمن را دور بزند و قدرت کارت را به طور یکنواخت پخش کند. از آنجایی که این استراتژی تنها روی 2 مکان متمرکز است، بازیکن اساساً تمام تخم مرغ‌های خود را در یک سبد در اکثر بازی‌ها قرار می‌دهد. با آوردن کارت آرمور می توان از هرگونه تهدید دشمن جلوگیری کرد.

کارت‌های ضروری

با مرتب‌سازی استراتژی، وقت آن رسیده است که به برخی از کارت‌های ضروری نگاهی بیاندازید که ممکن است بازیکن بخواهد در دست خود قرار دهد.

کارت Iron Man یک انتخاب آسان در اینجاست که با توانایی دو برابر کردن قدرت در یک مکان به عنوان یک اثر Ongoing درخشش بالایی دارد. این بدان معناست که در نوبت‌های 5 و 6 به تنهایی این 2 کارت جفت شده با هم می‌توانند بیش از 28 امتیاز ایجاد کنند بدون اینکه هیچ اثر دیگری اعمال شود. تا زمانی که دست بازیکن پر از کارت باشد، Devil Dinosaur در اینجا یک جایگزین قابل اتکا خواهد بود.

کارت Omega Red اثری مشابه آقای شگفت انگیز دارد، با این حال، اثر او تنها زمانی فعال می‌شود که موقعیت مکانی 10 امتیاز از دشمن جلوتر باشد. این کارت با قابلیت بهره مندی از هر دو مکان دیگر با 8 قدرت اضافی، برای ساخت‌های Onslaught ضروری است.

همانطور که قبلاً ذکر شد، بازیکن می‌بایست از دست خود با استفاده از armor محافظت کند. این به این دلیل است که کارت‌هایی مانند Elektra و Killmonger در بین سطوح بازی نقره‌ای، طلایی و پلاتینیوم محبوب‌تر شده‌اند. اگرچه این کارت با Onslaught هم‌افزایی مستقیم ندارد، اما به حذف هر گونه نقشه‌ای که دشمن برای حذف یکی از کارت‌های بازیکن دارد کمک شایانی می‌کند.

کارت Blue Marvel می‌تواند بونوس‌های اضافی را به همه کارت‌ها بیاورد، به خصوص با توجه به توانایی Onslaught. به طور مشابه، کارت Spectrum می‌تواند به کارت‌های Ongoing به علاوه ۲ قدرت اضافی بدهد. این کارت نیز یک کارت انرژی 6 است، بنابراین به ندرت می‌توان آن را در کنار Onslaught بازی کرد، با این حال، زمانی که Onslaught از دست بازیکن بیرون کشیده نشده باشد، او یک جایگزین عالی خواهد بود.

در نهایت، برخی از کارت‌های 1-هزینه‌ای ایده‌آل مانند Sunspot و Ant-Man می‌توانند برای تقویت بیش‌تر کارت‌ها در مکان‌های مربوطه مفید باشند.

راهنمای بازی Marvel Snap – کارت‌هایی که باید از آن‌ها دوری گزینید

هنگام در نظر گرفتن استراتژی، چند کارت وجود دارند که باید از اضافه کردن آن‌ها به دست خودداری کنید.

نامور اولین مورد از این دست موارد است. از آنجایی که استراتژی این است که تمام کارت‌ها را روی 2 مکان متمرکز کنید، توانایی نامور تا حدودی بی‌ارزش می‌شود و ممکن است فقط برای باف کردن دشمن به فکر یک بازی متفاوت باشد. علاوه بر این، Enchantress بازی کردن برخی از کارت‌ها را دشوار می‌کند، زیرا او تمام توانایی‌های موجود (از جمله بازیکن) را از مکان حذف می‌کند. از آنجایی که این دست اساساً از کارت‌های متمرکز و ویژه Ongoing چیده شده است، عاقلانه است که از Enchantress دوری کنید.

کارت‌های Destroy و Discard نیز ممکن است کمی هرج و مرج را به ترکیب اضافه کنند. نیازی به تکیه بر توانایی‌های مبتنی بر تخریب نیست، زیرا قدرت اصلی Onslaught این اثر را دوچندان می‌کند و شاید تخریب کنندگی برد را نیز دوچندان کند.

از آن‌جایی که Onslaught یک کارت ۶ هزینه‌ای است، عاقلانه است که 6 جایگزین هزینه دیگر را خارج از دست نگه دارید. داشتن کارت‌های دور پایانی اضافی در دست می‌تواند گزینه‌ای عالی باشد، زیرا هرگز مطمئن نخواهید بود که نوبت به Onslaught خواهد رسید یا خیر. آوردن Spectrum یا Doctor Doom نیز میشتواند انتخاب خوبی باشد، اما تمرکز دست روی کارت‌های انرژی پایین‌تر عاقلانه است، زیرا استراتژی به شدت به برنده شدن یک مکان با این کارت‌ها بستگی دارد.

بازی Marvel Snap برای دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر در دسترس است. این راهنمای جامع به همه جنبه‌های بازی مارول اسنپ پرداخته است و بدون اغراق کامل‌ترین راهنمای فارسی بازی مارول اسنپ به شمار می‌رود. شما طرفدار این بازی موبایلی هستید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید. برای خواندن آخرین مطالب راهنمای بازی  به لیویتو سر بزنید.

  • twitter
  • linkedin
  • linkedin
قبلی «
بعدی »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.

راهنمای بازی مارول اسنپ | راهنمای کامل بازی Marvel Snap
  • نام: مارول کامیکس
  • سال تاسیس: 1938
  • موسس: مارتین گودمن
  • کشور: آمریکا
  • حوزه فعالیت: کتاب کامیک
  • درآمد: ۱۲۵٫۷ میلیون دلار آمریکا ( 2007)